۱۰ فوتی و ۱۲۸ مصدوم در حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال ۳۱ مورد حادثه جاده‌ای به هلال احمر اعلام شده که ۱۲۸ مصدوم و ۱۰ فوتی برجاگذاشته است.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدعلی کاوسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی در استان خراسان جنوبی تاکنون، نیروهای هلال احمر به ۸۰ مورد حادثه امدادرسانی کردند‌.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: از مجموع حوادث، ۶۳ مورد جاده‌ای، ۴ مورد سیل و آبگرفتگی، ۳ مورد شهری و یک مورد کوهستان بوده و ۹ مورد  نیز به پایگاه‌های امداد و نجات مراجعه داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح ۶۰۲ حادثه دیده از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند افزود: از این تعداد به ۳۱۴ نفر در حوادث جاده‌ای، ۲۵۶ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی، ۲ نفر در حوادث کوهستان، ۳  نفر در حوادث شهری و ۲۷ نفر به صورت حضوری خدماتی ارائه شده است.

کاوسی، نجات یافتگان این حوادث را ۴۴ مورد عنوان کرد و گفت: ۳۵ حادثه دیده توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شده و ۹ نفر در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه ۳۲۴ نفر در قالب ۱۳۶ تیم به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، اظهار داشت: ۱۲۷ دستگاه خودرو امدادی به‌کارگیری شده است.

کاوسی با بیان اینکه در این مدت ۱۷ مورد عملیات فنی رهاسازی در حوادث ترافیکی انجام شده گفت: ۶۸ نفر هم در پایگاه‌های امدادی اسکان داده شدند.

وی خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان شد و گفت: متاسفانه از ابتدای سال ۳۱ مورد حادثه جاده‌ای به هلال احمر اعلام شده که ۱۲۸ مصدوم و ۱۰ فوتی برجاگذاشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: از شهروندان خواستاریم در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی برای بهره‌مندی از خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیک ترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید   تشکیل اتاق‌ فکر با حضور نخبگان در پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای خراسان جنوبی  

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها