بهنگام سازی مطالعات جامع ترافیک شهر بیرجند

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند از تصویب بهنگام سازی مطالعات جامع ترافیک شهر بیرجند خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” رضا حسنی صفت در جلسه رسمی شورای شهر بیرجند اظهار داشت: بهنگام سازی مطالعات برای اجرایی شدن طرح جامع ترافیک که در سال ۹۹ مصوب شده و اجرای آن تاکنون به تعویق افتاده است با موافقت اکثریت اعضا تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به نامه شهرداری به نقل از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر مبنی بر جابجایی کانکس‌های موجود در پایانه ابوذر به دلیل ساماندهی این پایانه اظهار داشت: واحد سیار انتقال خون نیز با نظر مساعد مدیرکل انتقال خون به ضلع غربی دوشنبه بازار بلوار مسافر انتقال می‌یابد که اعضای شورا با مجوز استقرار رایگان این کانکس در مکان جدید موافقت کردند.

وی افزود: در این جلسه با بحث برون سپاری تقویت حفاظت فیزیکی مجموعه‌های تحت اختیار شهرداری نیز موافقت شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند ادامه داد: با توجه به موافقت شورای شهر با توسعه شبکه فیبر نوری شهر بیرجند، پیش نویس توافقنامه آماده شده بین شهرداری و شرکت مخابرات، تقدیم شورا شد و با موافقت اعضا برای ادامه کار مصوب شد.

حسنی صفت با اشاره به درخواست رئیس مرکز بهداشت استان مبنی بر ایجاد پارکی مناسب سالمندان با شرایط ویژه اضافه کرد: با نظر موافق اعضای شورای شهر بیرجند مقرر شد شهرداری بیرجند یکی از پارک‌های سطح شهر را مختص این امر در نظر گرفته و تجهیز کند.

لازم به ذکر است تعدادی از نامه‌های شهروندان مبنی بر تقسیط در هزینه‌های تجاری ملک نیز در این جلسه مطرح شد که مقرر شد بر اساس مصوبه شورای شهر در این زمینه عمل شود.

بیشتر بخوانید   قصه پرغصه انتقال صنوف آلاینده بیرجند بعد از 14سال/بازدید نماینده مردم بیرجند از محل اجرای طرح+عکس

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها