گم شدن فرد ۴۵ ساله در خوسف/ عملیات جست و جو ادامه دارد 

رئیس جمعیت هلال احمر خوسف با اشاره به اعلام گم شدن فرد ۴۵ ساله در خوسف طی صبح شنبه ۲۶ فروردین ماه جاری، گفت: عملیات جست و جو توسط نجاتگران از روز گذشته ادامه دارد. 

به گزارش “پیام خاوران“، محمد ولی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: صبح شنبه طی تماسی با مرکز جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف، گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک فرد ۴۲ ساله در جنوب غربی شهرستان خوسف به هلال احمر شهرستان خوسف اعلام شد.

وی با بیان اینکه خانواده فرد مفقود شده پس از گذشت حدود ۱۰ ساعت با جمعیت هلال احمر تماس گرفته و این حادثه را گزارش دادند، گفت: بلافاصله بعد از دریافت گزارش، شش تیم موتوری، سه تیم خودرویی با همراهی یک تیم نیرو انتظامی و افراد محلی روستاها، عملیات جست و جو را آغاز کردند.

ولی زاده با بیان اینکه عملیات جست و جو از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: با توجه به وسعت منطقه، صبح امروز اعضای خانه های هلال شهرستان نیز برای پیدا شدن فرد گمشده به تیم ها پیوستند.

رئیس جمعیت هلال احمر خوسف با بیان اینکه هم اکنون اعضای خانه های هلال در سه منطقه شامل مزار بلنجیر، مزار شاه سلیمان علی(ع) و آبگرم لوت در حال جستجوی فرد مفقودی هستند، گفت: فرد گمشده دو روز پیش برای دادن علوفه به گوسفندان از منزل خارج شده و تا کنون به منزل برنگشته است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رشد 40 درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان جنوبی از ابتدای سال

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها