۶ کتاب مرتبط با هنر دفاع مقدس در خراسان جنوبی منتشر شد

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از انتشار شش عنوان کتاب با موضوع هنر دفاع مقدس در استان خبر داد.

مهدی رحیم آبادی در گفت‌وگو با “پیام  خاوران” اظهار داشت: تاکنون شش عنوان کتاب مرتبط با هنر دفاع مقدس شامل تئاتر صحنه‌ای و نمایش رادیویی در استان منتشر و رونمایی شده است.

وی با اشاره به اینکه این کتاب‌ها توسط چهار نفر از هنرمندان خراسان جنوبی تالیف شده است، افزود: با توجه به رویکرد حمایتی جشنواره فانوس، برای شناسایی استعدادهای موجود در شهرستان‌های استان در این زمینه اقدام شده است.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تعدادی کتاب با موضوع نمایش‌های دفاع مقدس با قطع پالتویی، توسط سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور برای استفاده هنرمندان استان ارسال شده است.

رحیم‌آبادی تصریح کرد: این کتاب‌ها در اختیار هنرمندان حوزه نمایش خراسان جنوبی قرار گرفته تا در زمینه‌های نویسندگی و اجرای نمایش‌های دفاع مقدس از آنها بهره گیرند.

وی بیان کرد: کتاب “ملک سلیمان” تالیف حسین یوسفی از هنرمندان حوزه تئاتر استان هم به عنوان یکی از کتاب‌های خوب نمایش دفاع مقدس توسط سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور منتشر شده است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آیت الله ربانی هیچ گاه مسیر زهد و پارسایی و قناعت را فراموش نکرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها