خدمات‌رسانی ۹ هزار جهادگرخراسان‌جنوبی همزمان با هفته بسیج

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، گفت: همزمان با هفته بسیج ۹ هزار جهادگر خراسان جنوبی در قالب ۹۳۵ گروه جهادی به صورت قرارگاه‌های جهادی منطقه‌ای؛ شهرستانی در شهرستان‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

به گزارش “ پیام خاوران “، مهدی هنری امروز در جمع خبرنگاران از آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در خراسان جنوبی همزمان با ۱۴ استان کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه رزمایش جهادگران از ۲۸ آبان آغاز و تا ۷ آذر ادامه دارد، افزود: ۹ هزار جهادگر خراسان جنوبی در قالب ۹۳۵ گروه جهادی به صورت قرارگاه‌های جهادی منطقه‌ای؛ شهرستانی در شهرستان‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در شهرستان بیرجند تمرکز جهادگران در روستای دستگرد، حاشیه شهر بیرجند است که از قبل بررسی‌های لازم انجام مشکلات احصا شده و متناسب با نیازهایی که داشتند تجمیع گروه‌های جهادی متخصص هماهنگ شده است.

هنری عنوان کرد: حدود ۳۰۰ نفر از جهادگران شهرستان بیرجند در قالب ۵۰ تیم تخصصی در منطقه حضور پیدا کرده و در عرصه‌های مختلف عمرانی که شامل تکمیل و مرمت منازل محرومین و تکمیل منازل شهدا می‌شود تیم‌های تخصصی اصناف و فنی، تیم‌های دامپزشکی، مشاوره، آموزشی و پزشکی در برنامه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ کار به صورت قرارگاهی پیگیری می‌شود که همه گروه‌های جهادی در اجرا با یکدیگر هماهنگ شوند و خروجی و اثربخشی بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پيام تبريك سرپرست سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان جنوبی به مناسبت هفته بسيج

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها