مدیر گروه معماری زمانی پور مطرح کرد؛فعالیت ۱۷ ساله  دکورسیون داخلی زمانی پور/ دستگاه های اجرایی استان ما را حمایت کنند

مدیرگروه معماری زمانی پور با اشاره به ۱۷ سال فعالیت این گروه در خراسان جنوبی، گفت:ازدستگاه های اجرایی انتظار حمایت محصول را داریم.

به گزارش” پیام خاوران “ مسعود زمانی پور در بازدید  مسئولان شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت کار گفت: بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته آن به خبرنگاران گفت: ۱۷ سال است که در زمینه دکوراسیون داخلی ساختمان فعالیت داریم.

مدیر گروه معماری زمانی پور با بیان اینکه استقبال مردم از نمایشگاه امسال کمتر است، گفت: کار دکوراسیون داخلی تنوع بالایی داشته و برای اینکه بروز باشیم مجبوریم هر یکی دو سال متریال های جدید را وارد صنعت خودمان بکنیم که هزینه گزافی را می طلبد.

زمانی پور گفت: با توجه به هزینه هایی که داریم، انتظار استقبال ادارات دولتی از تزئینات ساختمانی خودمان را داریم، انتظار داریم مسئولان از محصولات استانی خریداری کنند تا این صنعت در استان رونق بگیرد.

وی ادامه داد: دکوراسیون داخلی ساختمان با حال خوب مردم همراه است انتظار داریم حمایت شویم، اما می بینیم تزئنات دکوراسیون از سایر استان ها خریداری می شود.

مدیر گروه معماری زمانی پور گفت: استعلام هایی را از طرف ادارت می گیریم اما بسیاری از دستگاه های اجرایی بدون استعلام گرفتن از سامانه ستاد محصول خود را از استان های دیگر تهیه می کنند و ما این گلایه را داریم.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تکمیل مجتمع گلخانه‌ای ماژان؛ نیازمند ۳۵ میلیارد تومان اعتبار است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها