مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی :مصرف برق در کویرتایر ۲۵درصدکمتر از نرم استاندارد، افتخار بزرگی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: مصرف انرژی برق در کویرتایر حدود ۲۵ درصدکمتر از نرم استاندارد،افتخار بزرگی است.

به گزارش” پیام خاوران “ ؛ مهندس مهدی دادگر در آیین بازدید از این کارخانه اظهار داشت: یکی از وجوه توفیقات کویرتایر در ریزبینی و دقت نظر آقای مهندس زینلی در انتخاب نیروهای خلاق و نوآور است.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از مراکز فنی و حرفه ای یادآور شد: ارتباط تنگاتنگ کویرتایر با مراکز فنی و حرفه ای به عنوان سمبل کار و آموزش یکی از نکات قابل توجه و از سیاستهای قابل اتکاء این کارخانه در تربیت نیروهای به روز و کارآمد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت:اتفاقات افتخارآمیز و غرورآفرینی در کویرتایر رقم خورده است و امروزه از کویرتایر باید به عنوان تمثالی از خلاقیت،نوآوری و دانش بنیان نام برد.

مهندس دادگر درخصوص مدیریت مصرف انرژی در کویرتایر اذعان کرد : گزارشات واصله نشان می دهد مصرف انرژی در حوزه برق این کارخانه حدود ۲۵ درصدکمتر از نرم استاندارد است که افتخار بزرگی است.

وی افزود: این حجم مصرف انرژی درحالی رقم خورده است که کویرتایرتامین کننده ۲۳ درصد ارزش افزوده استان و ارزش فروش محصولات آن به تنهایی معادل ۸۵درصد سه محصول استراتژیک استان(زرشک-عناب و زعفران) است که نشان از نهادینه بودن مدیریت مصرف انرژی در این کارخانه دارد.

*خلاقیت و نوآوری در این کارخانه توقف ناپذیر است

مدیرعامل شرکت کویرتایر در این دیدار با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی گفت: در کویرتایر تلاش مداوم سرلوحه کار ماست و خلاقیت و نوآوری در این کارخانه توقف ناپذیر است.

مهندس زینلی درخصوص رصد بازارهای داخلی و پیشتازی کویرتایر اظهار کرد: طراحی تایر ماشین های برقی و اخذ نشان دانش بنیان این تایر توسط کویرتایر در حالی رقم خورده است که هنوز اینگونه ماشین ها به عرصه بازار داخل کشور وارد نشده است و ما جلوتر از نیاز بازار گام برمی داریم.

بیشتر بخوانید   ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی از سرمایه گذاران بخش خصوصی

وی ” اتکاء به توان داخل” و “خطرپذیری” را دو وجه تمایز این کارخانه عنوان کرد و گفت: با خطرپذیری و ریسک بالا و اعتماد به توان متخصصین بومی توانستیم بر مشکلات تحریم فائق گردیده و همچنین از سود سرشار داخلی سازی منتفع شویم.

مدیرعامل شرکت کویر تایر در این جلسه از شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی بابت حمایت از صنعت و حفظ تداوم جریان برق در چارچوب برنامه های ابلاغی تشکر و قدردانی کرد.

در این دیدار که معاونان وجمعی از مدیران، روسا و کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی حضور داشتند ابتدا مستند شکل یابی و تاسیس کویرتایر و گزارشی از وضعیت فعلی ارائه شد و سپس از نمایشگاه داخلی سازی و خط تولید بازدید به عمل آمد و میهمانان در جریان روند تولید تایر و دستاوردهای کویرتایر قرار گرفتند.

میهمانان در بدو ورود بر مزار شهید گمنام حاضر شدند و با اهداء گل و نثار فاتحه یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها