به صورت همزمان در کشور اجرا شد: رونمایی از مسابقه ملی پیامکی – نمایشی خانواده انرژی

آیین رونمایی ازطرح مسابقه ملی نمایشی _ پیامکی خانواده انرژی با حضور دکتر خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و دکتر رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر برگزار شد.

به گزارش “ پیام خاوران ” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: این مسابقه در سطح ملی و با محوریت خانواده انرژی، ویژه خانواده کارکنان دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

مهندس دادگر با اشاره به نقش مهم زنان در خانواده و مدیریت مصرف انرژی، اظهار کرد: از آنجائی که بزرگترین حجم مصرف انرژی استان مربوط به بخش خانگی است؛ این مسابقه در سطح ملی و با هدف تبیین و کاهش مصرف آب و برق در بین بانوان سراسر کشور و به خصوص بانوان همکار دستگاههای اجرایی اجرا می شود.

وی افزود: در این مسابقه که به صورت هفتگی اجرا می شود کلیپ هایی از طریق کانال اطلاع رسانی « بله » بازنشر می شود که با ارسال پاسخ در قالب پیامک به سئوال طرح شده ، بانوان می توانند در قرعه کشی جوایز ارزشمند مشارکت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف از برگزاری این طرح مدیریت صحیح و مصرف بهینه منابع انرژی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف در خانواده است، افزود: همچنین در این طرح با بررسی شناسه قبض منازل بانوان دستگاههای اجرایی و بررسی میزان کاهش در دوره اوج بار تابستان، می توانند زمینه دریافت جوایز ارزشمند طرح و در نهایت کسب عنوان سفیر انرژی را فراهم کنند.

در این مراسم مریم کارگر نجفی معاون منابع انسانی و تحقیقات وزارت نیرو و سمیه خداپرست مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر،محمدعلی اکبری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر نیزحضور داشتند و با تشریح این طرح ملی، از «مسابقه نمایشی – پیامکی خانواده انرژی» رونمایی کردند.

بیشتر بخوانید   خادمان موکب خدمت رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان در اربعین 1401 تجلیل شدند

این مراسم درخراسان جنوبی نیز به میزبانی شرکت توزیع برق استان و با حضور مدیران صنعت آب و برق استان خراسان جنوبی،مسئول شورای فرهنگی و دینی شرکت های صنعت آب و برق استان و معاون مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری، مشاوران مدیران دستگاههای اجرایی درامورزنان و خانواده استان،درمحل سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی، به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان باکلیه دستگاه های اجرایی سراسرکشور برگزار شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها