بهره‌برداری از ۴۰۷ پروژه گازرسانی در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی، سال ۱۴۰۲ را سال تحول در خدمت رسانی شرکت گاز برشمرد و از اجرای ۴۰۷ پروژه در این استان خبرداد.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از گذشت ۱۷ سال از تأسیس شرکت گاز استان خراسان جنوبی، با همت کارکنان در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴۰۷ پروژه گازرسانی در اقصی نقاط استان به بهره‌برداری رسید، گفت: طی سال گذشته ۱۸۲ روستا و ۱۲۱ واحد صنعتی و تولیدی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند و همچنین به ۳ هزار و ۹۸۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان گازرسانی شد. طی سال گذشته ۷۷ پاسگاه و برجک دیدبانی مرزی و همچنین ۳ بازارچه مرزی در استان خراسان جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به پروژه بزرگ خط انتقال گاز ۳۶ اینچی دشتک-نهبندان افزود: با همت همکاران مهندسی و توسعه گاز ایران، منطقه ۴ انتقال گاز و شرکت گاز استان خراسان جنوبی در آخرین روز‌های سال گذشته، ۸۰ کیلومتر از خط انتقال ۳۶ اینچی دو راهی دشتک به نهبندان از طرف نهبندان تزریق گاز شد.

محمودی از همکاری مشترکین گاز طبیعی در استان در دوران افت فشار گاز در زمستان سال ۱۴۰۲ نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پرسنل نیروی هوایی ارتش با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها