راهپیمایی مرزنشینان خراسان جنوبی در نقطه صفری مرزی

اهالی مرزنشین خراسان جنوبی  در پاسخ به ندای رهبر انقلاب ودر خروشی بی نظیر حضور حماسی خود را در راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاشتند.

مرز نشینان نقطه صفر مرزی ایران وافغانستان  با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس نفرت خود را از اقدامات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نمایش گذاشتند و ندای آزادی قدس سر دادند.

مردم مرزنشین و  روزه‌دار چهار شهرستان مرزی درمیان، زیرکوه، سربیشه و نهبندان خراسان جنوبی روز جمعه با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس همصدا با مردم آزاده جهان فریاد آزادی فلسطین سر دادند.

امروز مرزنشینان خراسان جنوبی رساتر و با صلابت‌تر از گذشته به میدان آمدند تا باری دیگر به دشمنان جهان اسلام نشان دهند حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین و غزه بوده و خواستار پایان دادن به اقدام‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس هستند.

راهپیمایی امروز مرزنشینان خراسان جنوبی تجلی زیبایی از وحدت، اتحاد و همدلی بین مسلمانان جهان اسلام است چراکه در این راهپیمایی پرچم کشورهای مقاومت به زیبایی و با غرورآفرین به اهتزاز درآمده است.

راهپیمایان با سردادن شعارهای شیطان حمایت می‌کند صهیون جنایت می‌کند، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و پیرو خط رهبریم‌، دشمن هر ستمگریم اقدامات رذیلانه رژیم جعلی اسرائیل در غزه و محکومیت حمله این رژیم خون آشام به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

در این راهپیمایی کودکان با هدف ابراز همدردی با کودکان غزه پوسترهایی مزین به شهدای کودک فلسطینی در دست دارند.

راهپیمایی روز قدس امروز هفدهم فروردین مصادف با ۲۵ رمضان همزمان با سراسر جهان و کشور در بیش از ۱۳۰ نقطه خراسان جنوبی با حضور گسترده مردم به سمت مسیرهای راهپیمایی و میعادگاه نماز جمعه برگزار شد تا مردم بصیر و موقعیت‌شناس این استان بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم کودکش صهیونیستی فریاد بزنند.

بیشتر بخوانید   عاقلانه و منصفانه نگاهی به نقاط قوت و ضعف سال‌های گذشته داشته باشیم

 خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان زیرکوه، درمیان، سربیشه و نهبندان با کشور افغانستان مرز مشترک دارد و حدود ۴۰ درصد جمعیت خراسان جنوبی در مناطق روستایی ساکن هستند.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها