ضرورت ایمن سازی مدارس حاشیه ی جاده ها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ایمن سازی مدارس حاشیه جاده ها و راه های اصلی نقش سرنوشت سازی در تأمین امنیت جانی و روانی دانش آموزان و اولیا به ویژه در مناطق روستایی دارد.

به گزارش“پیام خاوران “، محمد علی واقعی صبح امروز در دیدار با آقایان رضایی و عباسی، فرمانده هان پلیس راه و راهور استان،که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد؛از همیاری، مشارکت و تعامل پلیس راه و راهور استان در تأمین امنیت و سلامت جسم و روان دانش آموزان قدر دانی کرد و ابراز داشت: پلیس نماد و نشانه امنیت برای مردم است.

وی؛ با بیان این که پلیس راه و راهور استان در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف استان، سر از پای نمی شناسد، تصریح کرد: مأمورین هوشمند پلیس راه و راهور خراسان جنوبی،  برای پیشبرد اهداف متعالی کاهش آسیب های اجتماعی در عرصه های مختلف، به سمت بهره‌گیری از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پیشرفته پلیسی، قدم برمی دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به ظرفیت اپلیکیشن شاد در خصوص بارگذاری محتواهای آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و  مقررات عبور و مرور ، بیان کرد: اجرای کلیه ی طرح ها و برنامه های آموزشی در شبکه شاد، فراهم بوده و در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت محتواهای آموزشی به دست دانش آموزان رسیده و بازخورد آن خیلی سریع جمع آوری، ارزشیابی و طبقه بندی می شود.

بیشتر بخوانید

بهره‌مندی ۲۷ هزار و ۸۳۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک های مؤمنانه

پرداخت یک میلیارد ریال به مدارس خراسان جنوبی برای مقابله با ویروس کرونا

دبیر شورای آموزش و پرورش از تداوم طرح همیار پلیس به صورت غیر حضوری در شبکه شاد خبر داد و افزود: طرح های آموزشی، برنامه های محوری و آگاهی بخشی به دانش آموزان در این خصوص ادامه دارد.

بیشتر بخوانید   بافت تاریخی شهر خوسف خراسان جنوبی مرمت می‌شود

 جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید.

به گفته واقعی، گرچه آموزش از طریق فضای مجازی سخت است، اما معلمین خوش ذوق، مبتکر و خلاق خراسان جنوبی باتدوین برنامه تدریس مناسب و تولید محتواهای جذاب چنان عمل می کنند؛که نه تنها دانش آموزان، بلکه اولیای محترم نیز به مشارکت در فرایند یاد دهی و یاد گیری ترغیب و تشویق می شوند.

منبع:

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها