محبی، مدیرکل دفتر استاندارخراسان جنوبی شد

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی گفت: احمد محبی به عنوان مدیر کل دفتر استاندار خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش ” پیام خاوران ” به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ بهدانی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: بنا به ابلاغ استاندار، احمد محبی به سمت مدیر کل دفتر منصوب شد.

وی ادامه داد: احمد محبی از ابتدای مهرماه امسال با عنوان مدیرکل روابط عمومی کار خود را در استانداری آغاز کرده بود.

به گفته وی‌؛ در متن حکم محبی که به امضای استاندار رسیده، آمده است؛ “با توجه به تجربیات، توان و تعهد خدمتی جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیرکل دفتر استاندار منصوب می شوید. امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان موجود، با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و برنامه‌های دولت تدبیر و امید تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی موفق و مؤید باشید. توفیق روز افزون شما را از خداوند بزرگ مسئلت می نماید”.

احمد محبی، سمت های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مشاور مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون صدای مرکز خراسان جنوبی و خراسان رضوی، مدیر تولید و پخش صدای مرکز خراسان رضوی و مدیر آرشیوهای سیما و صدای مرکز خراسان بزرگ را در سوابق کاری خود دارد.

پیش ازاین سید احسان یوسفی مدیرکل دفتر استاندار خراسان جنوبی بود که به سمت مدیرکل دفتر استاندار خراسان رضوی منصوب شده است.

” پبام خاوران “ این انتصاب ارزشمند را تبریک عرض نموده وبرای اقای محبی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق وسربلندی دارد.

بیشتر بخوانید   ۹۰ درصد مصوبات سفر استاندار به شهرستان خوسف تا دهه فجر اجرایی می‌شود

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها