لزوم تحقق بیانیه گام دوم/ پرونده دشمن سیاه و خالی از هرگونه نقطه ارزشی است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: وظیفه مسئولان نظام اسلامی تحقق بیانیه گام دوم امام جامعه است؛ پرونده چهل ساله انقلاب اسلامی برگ های درخشان و افتخار است ولی پرونده دشمن از هرگونه نقطه ارزشی خالی و سیاه است.

به گزارش” پیام خاوران ” ، حجت الاسلام محسن مشرفی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بیرجند اظهار داشت: در زمان انقلاب اسلامی بیگانگان می گفتند در صورت ایرانی می تواند پیشرفت کند که از سر تا پا غربی شودو خود را شبیه آنها کنند.

وی گفت: اما امروز جوانان ایران اسلامی با ایمان و باورهای دینی خود در علم و تکنولوژی و انرژی هسته ای و سایر مباحث علمی پیشرفت داشتند و این در حالی بوده که همواره با تحریم های شدید روبرو بودند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: ایران اسلامی تحریم های فلج کننده و بیوترویسم، ایجاد داعش، شبیخون های مختلف و جنگ های رسانه ای و فرهنگی را خنثی کرده و با وجود تحریم ها پیشرفت خوبی داشته است.

مشرفی با اشاره به اینکه در دوران چهل و یک ساله انقلاب، صدور انقلاب اسلامی اتفاق مهمی بوده که انجام شده است تصریح کرد: تا بانگ لااله الاالله و محمد رسول الله بر تمام جهان طنین انداز نشود مبارزه ادامه دارد و تا مبارزه است ما نیز هستیم.

وی ادامه داد: امروز فریاد عدالت خواهی مردم ایران اسلامی و کشورهای مظلوم در کف خیابان های لندن، پاریس و نیویورک سر داده می شود و این به معنای صدور انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امروز مرگ بر آمریکا در مقابل کاخ سیاه سر داده می شود خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان نظام اسلامی تحقق بیانیه گام دوم امام جامعه است؛ پرونده چهل ساله انقلاب اسلامی برگ های درخشان و افتخار است ولی پرونده دشمن از هرگونه نقطه ارزشی خالی و سیاه است.

بیشتر بخوانید   گنجیه معدنی استان زیر آوار کم توجهی

مشرفی اظهار کرد: نژادپرستی در کشورهای غربی نهادینه شده و غارت گری سرمایه ملت ها، نقض حقوق بشر، ملت اسلحه و فضاحات بهداشت و درمان و واکسن کشنده وضع جبهه مستکبرین است.

وی افزود: آنها می خواهند برگ های درخشان ملت ما را تاریک جلوه دهند و پرونده نداشته خود را برای سایر ملت ها بزک کنند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: علما، اساتید و همه انسان ها باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند و از دستاورد مهم خود دفاع کنیم تا دولت اسلامی با روی کار آمدن جوانان انقلابی رقم بخورد.

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها