111 روستای مرزی خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 111 روستای مرزی در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمود هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه گازرسانی در روستاهای مرزی، پاسگاه‌ها و برجک‌های دیده‌بانی مرزی، گامی بزرگ در ارائه خدمات دولت عدالت محور، توسط شرکت گاز خراسان جنوبی است.

وی گفت: گاز یک نعمت الهی است و بهره‌مندی روستاها علی الخصوص روستاهای مرزی از این نعمت خدادادی علاوه بر ارائه خدمات دولت عدالت محور، موجب جلوگیری از مهاجرت، جلوگیری از قاچاق سوخت و افزایش امنیت این مناطق می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به گازرسانی به 111 روستای مرزی در استان خراسان جنوبی از ابتدای امسال تصریح کرد: در حال حاضر 699 روستای مرزی در خراسان جنوبی با بهره‌مندی 35 هزار و 672  خانوار تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

هاشمی بیان کرد: با همت و تلاش کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی، در حال حاضر یک هزار و 633 روستا در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و تا پایان امسال تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی یادآور شد: همزمان با دهه مبارک فجر عملیات گازرسانی به بازارچه مرزی ماهیرود، 13 پاسگاه مرزی و 16 برجک مرزی در شهرستان های سربیشه و درمیان آغاز شد و گازرسانی به سایر پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیشرفت 35 درصدی ساخت موزه استکبار ستیزی در طبس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها