رئیس بنیاد مستضعفان کشور به خراسان جنوبی سفر می‌کند + برنامه‌های سفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از سفر دو روزه رئیس بنیاد مستضعفان کشور به استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، علیرضا عباس زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: سفر آقای فتاح به استان که به مناسبت عید سعید مبعث و سالروز تأسیس بنیاد مستضعفان (۹ اسفند) صورت می‌گیرد، نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برنامه های سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و دیدار با آیت‌الله عبادی آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رئیس بنیاد مسکن کشور نیز فتاح را همراهی می‌کند تصریح کرد: مهمترین برنامه این سفر، آغاز عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی تفاهم نامه مشترک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سراسر کشور است که به صورت پایلوت در شهرستان مرزی درمیان کلنگ‌زنی می‌شود.

عباس زاده با بیان اینکه سهم خراسان جنوبی از این طرح ۵۵۰ واحد است متذکر شد: این ۲۰ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های فاقد مسکن و یا دارای مسکن غیر مقاوم در سطح کشور احداث می‌شود.

به گفته هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی؛ این پروژه در روستای نوغاب شهرستان درمیان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان درمیان، شهر هدف بنیاد علوی در طرح محرومیت زدایی است ادامه داد: رئیس بنیاد مستضعفان بعد از بازدید از روند اجرای طرح‌های محرومیت زدایی، طی نشستی با دستگاه‌های اجرایی در شهرستان در زمینه راهکارهای شتاب بخشیدن به روند اجرای این پروژه‌ها به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.

عباس زاده به اراضی در اختیار بنیاد مستضعفان در سطح شهر بیرجند اشاره کرد و گفت: بازدید از این اراضی با هدف برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی، اشتغالزایی و محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در استان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید   کمک ۶۰۰ میلیون ریالی بنیاد مستضعفان به دانش آموزان روستای گیو

هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: شورای انسجام بخشی واحدهای تابعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان به منظور پیگیری وضعیت این واحدها از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی از برگزاری جلسه جمع بندی نتایج این سفر گفت و خاطرنشان کرد: در این جلسه که به ریاست استاندار برگزار می‌شود، درباره توسعه فعالیت‌های اقتصادی و محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان بحث و رایزنی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها