نظارت بر نانوایی‌ها خراسان جنوبی تشدید می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از تشدید نظارت در نانوایی‌های استان به جهت جلوگیری از صف‌های نامتعارف خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران”، جواد اشرفی صبح امروز در جلسه بررسی و تشريح سامانه های هوشمند نظارت و بازرسی بر واحد های خبازی که با حضور مسئولین کشوری، معاونین هماهنگی امور اقتصادی و مديران كل دفتر مديريت عملكرد، بازرسی و امور حقو قی استانداری های سراسر کشور برگزار شد ضمن تشريح سامانه های هوشمند نظارت و بازرسی گفت: در این جلسه دستورالعمل كميته نظارت بر واحدهای خبازی هم مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در این جلسه بر رصد و نظارت بر فعالیت نانوایی ها جهت جلوگیری از عرضه آرد و نان خارج از شبکه توزیع تأکید شد.

وی افزود: تشدید نظارت ها به جهت جلوگیری از صف های نامتعارف نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

براساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، تیم نظارت استان ها باید به صورت روزانه، با استفاده از سامانه سکوی مدیریت هوشمند، فعالیت واحدهای نانوایی را رصد و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و ضمن هدایت هدفمند بازرسان حوزه آرد و نان، در راستای اصلاح امور، اقدام لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سفیر ایران در افغانستان: بازگشایی بازارچه یزدان، محل مناسبی برای ترانزیت کالاهای معدنی افغانستان به دنیا است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها