در سفرهای استانی خواسته‌های خانواده‌های شهدا را به مسئولان منعکس می‌کنیم

نماینده ولی فقیه در امور ایثارگران بنیاد شهید گفت: در سفرهای استانی خواسته‌های خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را می‌شنویم و به مسئولان بنیاد شهید، دولت و مجلس منعکس می‌کنیم تا مشکلات برطرف شود.

به گزارش “پیام خاوران” حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید براینکه اگر حیات طیبه می‌خواهیم باید امروز هم به کلام پیامبر«ص» عمل کنیم اظهار داشت: اگر به مردم خدمت کنیم خود به خود اسلام حمایت می‌شود.

وی هدف از این سفر را دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان دانست و افزود: در این دیدارها همه تلاشمان براین است تا  امیدافزایی کنیم و پرچمی که شهدا و خانواده شهدا به دوش کشیدند و درحال حاضر هم هزینه‌هایش را با دردها، سختی و بی سرپرستی‌ها می‌پردازند، یادآور شویم که همچنان رسالتی بزرگ را بر عهده دارند و نباید غافل باشند و بدانند که همچنان در میدان جنگ ترکیبی با دشمن هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما برای خود تکلیف می‌دانیم که خواسته‌های خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را بشنویم و به مسئولان بنیاد شهید، دولت و مجلس برسانیم تا مشکلات آنها برطرف شود.

شکری افزود: وظیفه خود می‌دانیم که از آرمان‌های پیامبر و اهل بیت «ع» و نظام اسلامی با تمام وجود دفاع کرده و تبیین کنیم چرا که محاسن کلام اهل بیت «ع» را بشناسند.

برای جهاد تبیین فرصت‌ها را از دست ندهیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار با بیان اینکه متاسفانه گاهی حرف از جهاد می‌زنیم اما تبیین نمی‌کنیم اظهار داشت: گاهی حتی فرصت‌هایی که منحصر به جامعه ما است ماندن محرم و صفر و یوم الله و فاطمیه را به راحتی از دست داده و می‌سوزانیم.

بیشتر بخوانید   همسران و مادران شهدا در شرکت برق خراسان جنوبی تجلیل شدند

وی با اشاره به جنایات گسترده استعمارگران و مستکبران در سراسر جهان با شعار حقوق بشر، آزادی و دموکراسی افزود: امروز این تریبون در دست ما است ومردم هم آماده و همیشه حتی از ما جلوترند ان گونه که در مراسمات حضور می‌یابند پس ما باید از این فرصت‌ها استفاده کرده و برای جهاد تبیین فرصت‌ها را از دست ندهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر جمع اوری کرامات شهدا گفت:باید کرامات شهدا مستند قوی داشته باشد تا مورد تردید قرار نگیرد وهمچنین از نظر موضوع جزء با محاسبات معنوی والهی قابل تفسیر نباشد در غیر این صورت خاصیت اصلی را نخواهد داشت.

عبادی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب،خیانتهای دشمن،پیروزیهای معنوی اسلام در مقابل استکبار وانواع واقسام جنایات دشمن بر انسانها نیازمند طرح کارشناسی وبا اولویت شناسی است ادامه داد: باید رسوایی و خیانت دشمنان انقلاب تبیین شود چون بشریت به شر این غول های بیابانی گیر کرده است.

وی با تاکید براینکه در این ایام خاص باید برنامههایی که داریم برای مردم وافکار جوانان ما در شناخت دشمن کارساز باشد افزود: هنرمندان در جهت تبیین باید آثار هنری تولید کنند، و رسانه ملی این همه برنامه سرگرم کننده پخش می کند چرا برنامه هایی از مستنداتی که موجب رسوایی دشمن می شود و یا پیشرفت های نظام اسلامی را نشان می دهد برای مردم تهیه و پخش نمی کند تا تبیین شود.

امام جمعه بیرجند خطاب به همه تربیون دارها و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با چه طرحی می‌خواهیم پیشرفت‌های شگفت انگیز و ارزش‌های بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل این همه مکر، تحریف و دروغ رسانه‌ای دشمن، تبیین کنیم.

بیشتر بخوانید   بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه اجرای باند دوم فردوس- سرایان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی نیز با اشاره به اینکه با توجه به تأکید نماینده ولی فقیه در استان، نگارش و تألیفکتابی پیرامون فضایل شهدا در دستور کار قرار گرفت اظهار داشت: بخش اعظم جمع‌آوری کرامات و فضایل شهدای خراسان جنوبی در حال انجام است و امیدواریم این مهم به سرانجام برسد.

نوفرستی با بیان اینکه خوشبختانه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ذیل شورای فرهنگ عمومی تشکیل شده گفت: دو هیئت آزادگان و کهف الشهدا در بیرجند فعال داریم که مراسم عزاداری این هیئت‌ها تا شب شهادت سردار دلها ادامه دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 104

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها