همسران و مادران شهدا در شرکت برق خراسان جنوبی تجلیل شدند

در سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا  از همسران و مادران شهدای این شرکت تجلیل شد.

به گزارش” پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی؛ در مراسمی با حضور فرمانده بسیج ادارات استان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق، امام جماعت و جمعی از همکاران برگزار شد از مادران و همسران شهدا با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل قدردانی شد.

امام جماعت شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی دراین مراسم با تسلیت  وفات حضرت ام البنین(س) بیان داشت :حضرت ام البنین(س) سمبل یک بانوی ایثارگر و فداکار است که نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را قطره قطره در کام فرزندانشان نشاند و فرزندان خود را راهی جبهه حق علیه باطل کرد و او افزون بر اینکه فرزندانش را در راه امام حسین (ع) فداکرد، در زنده نگه داشتن نهضت عاشورا و رساندن پیام آن نیز نقش بسزایی داشت.

حجت الاسلام و المسلمین کاری گفت: مادران شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس و صحنه های مختلف انقلاب اسلامی با تقدیم عزیزان خود از حضرت ام البنین(س) الگو گرفتند.

وی افزود:مادران و همسران شهدا فرزندان خود را انقلابی و ولایت مدار تربیت و مشوق این عزیزان در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش های والا شدند.فرزندانی که برای حفظ اسلام و نظام اسلامی جانشان را تقدیم کردند .

همچنین در حاشیه این مراسم از دو نفر از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق که در مسابقات قرآنی همسران و فرزندان کارکنان وزارت نیرو حایز رتبه برتر شده بودند نیز  با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

در این مراسم به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدویت های ناشی از این بیماری به نیابت از مادران شهدا از فرزندانشان تقدیر شد.

بیشتر بخوانید   کمبود واکسن برکت در خراسان جنوبی رفع شد

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها