رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران:نتایج انتخابات در ۳۳ اتاق شهرستان تایید شد

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران با بیان اینکه از ۳۴ اتاق در سراسر کشور انتخابات ۳۳ اتاق تایید و یک اتاق ابطال شد گفت: در ۵ اتاق هم به دلیل اشکالاتی در ارائه اسناد و مدارک، برخی منتخبین جای خود را به افراد علی‌البدل دادند.

به گزارش ” پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومی اتاق ایران ؛ حسین میرمحمدصادقی با بیان اینکه از ۳۴ اتاق در سراسر کشور انتخابات ۳۳ اتاق تایید و یک اتاق ابطال شد گفت: در ۵ اتاق هم به دلیل اشکالاتی در ارائه اسناد و مدارک، برخی منتخبین جای خود را به افراد علی‌البدل دادند.

با بیان اینکه از مجموع ۳۴ اتاق، انتخابات ۳۳ اتاق تایید شده است گفت: فقط در مورد یک اتاق، پیرو مصوبه شورای عالی نظارت در جلسه چند روز قبل این شورا، انتخابات این اتاق باطل شد و مراتب به هیات نظارت، رئیس اتاق مربوطه و رئیس اتاق ایران اعلام شد.

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران ادامه داد: در ۵ اتاق هم با توجه به اشکالاتی که در بخش ارائه ادله و اسناد و مدارک مورد نیاز وجود داشت، تغییرات جزیی داده شد و این منتخبین جای خود را به اعضای علی البدل دادند.

او با بیان اینکه صدور اعتبارنامه اتاق ها در اتاق هایی که اعتراضی به انتخابات آنها وجو نداشته و تایید شده و یا اتاق هایی که انتخابات آنها بعد از تصمیم شورای نظارت تایید شده، صادر شده و در اختیار روسای هیات های نظارت استان ها قرار گرفته است گفت: در رابطه با ۵ اتاقی که یا جابجایی همراه بوده اند هم روز گذشته تصمیم گیری شد و اعتبارنامه انها هم به زودی صادر خواهد شد.

میرمحمدصادقی با اشاره به اینکه هنوز تاریخ برگزاری هیات نمایندگان اتاق ایران نهایی نشده است ادامه داد: درخواست من این است که از آنجا که طبق آیین نامه باید حداقل یک ماه قبل از برگزاری جلسه هیات نمایندگان اتاق ایران کسانی که داوطلب عضویت در هیات رئیسه اتاق ایران هستند حتما باید مراتب داوطلبی خود را اعلام کنند تا استعلام پیش بینی شده در آیین نامه انجام شود، داوطلبین به این فرجه ۲۰ روزه توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید   51 درصد مصرف انرژي خراسان جنوبی در بخش مولد مصرف مي‌شود/همراهی با توليدکنندگان براي تحقق "جهش توليد"دراستان

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران گفت: بعد از به نتیجه رسیدن انجمن نظارت درباره زمان برگزاری جلسه هیات نمایندگان اتاق ایران، به اتاق ها اعلام خواهد شد که حداکثر تا یک ماه قبل از برگزاری این جلسه، جلسات هیات نمایندگان اتاق های استانی را برگزار کنند و کسانی که به نمایندگی از این اتاق ها باید در هیات نمایندگان اتاق ایران شرکت کنند را معرفی کرده و کسانی که داوطلب عضویت در هیات رئیسه اتاق ایران هستند را نیز اعلام کنند تا فرجه ۲۰ روزه رعایت شود.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها