قدردانی نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی از رسانه ملی

اعضای مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در نامه‌ای به آقای جبلی ضمن قدردانی از عملکرد رسانه ملی و استانی از ایشان برای سفر به استان خراسان جنوبی  دعوت کردند. 

به گزارش “پیام خاوران” به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای  خراسان جنوبی، در این نامه اعضای مجمع نمایندگان استان ضمن تشکر از تلاش‌های ارزشمند آقای جبلی و  همه همکاران در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به ویژه تلاش‌های کارکنان، خبرنگاران و همه عوامل صدا وسیمای مرکز استان  در نبرد رسانه‌ای ماه‌های گذشته صدا و سیمای از تولید برنامه‌های مناسب در مناسبت‌های مختلف به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کردند.

همچنین اعضای مجمع نمایندگان استان ضمن اعلام حمایت از بودجه‌های مرتبط با تقویت رسانه ملی، خواستار رسیدگی بیشتر رئیس رسانه ملی به رسانه استانی و تامین ملزومات فنی مورد نیاز صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی برای قوت بخشیدن به ضریب پوشش برنامه‌های صدا وسیما در همه شهر‌ها و مناطق مسکونی استان و اختصاص بودجه مورد نیاز صدا و سیمای استان در این ارتباط و تقویت محتوایی برنامه‌های تولیدی شدند.

اعضای مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در این نامه به موقعیت خاص جغرافیایی استان و مرز مشترک طولانی با کشور افغانستان اشاره کردند و خواستار رفع کمبود‌های فنی و پوشش دهی مناسب‌تر شدند.

این نمایندگان همچنین به نمایندگی از مردم نجیب و با فرهنگ استان از آقای جبلی، رئیس رسانه ملی برای سفر به خراسان جنوبی و آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم، ظرفیت‌ها و در عین حال کمبود‌ها و مشکلات موجود دعوت به عمل آوردند.

این نامه به امضای چهار نماینده مردم استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی رسیده است.

 انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رهبر انقلاب: دفاع مقدس از ابتدا تا انتها عقلانی‌ و مدبرانه‌ بود/ تأکید بر مراقبت از تلاش دشمن برای تحریف دفاع مقدس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها