رضایت مردم از عملکرد شرکت گاز ستودنی است

استانار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه رضایت مردم از عملکرد شرکت گاز ستودنی است گفت: در شرایط افت فشار گاز در زمستان گذشته خوشبختانه تصمیمات خوبی اتخاد شد و شاهد استمرار گازرسانی در بخش خانگی بودیم.

به گزارش “پیام خاوران” جواد قناعت صبح امروز در دیدار با تیم مدیریت دانش شرکت ملی گاز ایران به سرپرستی لواسانی رئیس امور پژوهش‌های منابع انسانی و تحول اداری شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: با توجه به سرمای بی سابقه و افت فشار گاز، همکاران شرکت گاز خراسان جنوبی در دوران افت فشار گاز به صورت شبانه روزی پای کار بودند و بر اساس پایش صورت گرفته حتی یک مورد گزارش منفی از مردم در زمینه عدم همکاری و نارضایتی از کارکنان شرکت گاز در دوران افت فشار گاز گزارش نشده و این عملکرد ستودنی است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در شرایط افت فشار گاز در زمستان گذشته خوشبختانه تصمیمات خوبی اتخاد شد و با اقناع گسترده افکار عمومی از طریق صدا سیما، جراید و فضای مجازی و راه‌اندازی پویش‌های مردمی شاهد کاهش مصرف مشترکین و استمرار گازرسانی در بخش خانگی بودیم.

رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: خراسان جنوبی یکی از استان‌های اصلی درگیر در دوران افت فشار گاز در زمستان ۱۴۰۱ بود که با تلاش همکاران، همکاری مسئولین و همیاری مردم شاهد قطعی گاز گسترده در استان نبودیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: برای ثبت تجارب دوران افت فشار گاز، تیم مدیریت دانش شرکت ملی گاز ایران برای اولین بار به همراه خبرگان وظیفه‌ای از واحدهای مدیریت گازرسانی، HSE  و دیسپچینگ در قالب یک تیم جهت درس آموزی از وقایع و ثبت دانش از زمستان ۱۴۰۱ در شرکت گاز خراسان جنوبی حضور یافتند.

لواسانی رئیس امور پژوهش‌های منابع انسانی و تحول اداری شرکت ملی گاز ایران نیز در این دیدار گفت: با توجه به اینکه اقصی نقاط کشور و استان خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند، به دلیل قرارگیری خراسان جنوبی در انتهای شبکه گاز کشور، افزایش مصرف گاز در سایر استان‌ها تاثیر مستقیمی بر کاهش فشار گاز ورودی استان دارد.

بیشتر بخوانید   اتصال 85 روستای خراسان جنوبی از ابتدای امسال  به شبکه گاز طبیعی

لواسانی ضمن تقدیر از عملکرد شرکت گاز خراسان جنوبی در دوران افت فشار گاز گفت: کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی در مواجهه با شرایط افت فشار گاز فراتر از انتظارات ظاهر شدند و شرکت ملی گاز ایران عزم جدی دارد برای عدم تکرار یا کاهش عوارض افت فشار گاز نسبت به درس آموزی و ثبت تجربه از زمستان ۱۴۰۱ اقدام کند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها