خرید شیر خشک یارانه‌ای، فقط با کد ملی نوزاد ممکن است

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: والدین فقط با کد ملی نوزاد می‌توانید شیر خشک یارانه‌ای بخرید.

به گزارش “پیام خاوران” بنا بر اعلام معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درباره مدیریت توزیع انواع شیرخشک از ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲ تحویل شیرخشک یارانه‌ای در قبال ثبت کدملی و با ارائه شناسنامه نوزاد، توسط داروخانه‌ها ارائه می‌شود.

زهرا کیانی در این باره گفت: مطابق با دستور العمل ابلاغی از سازمان غذا و داروی کشور، از بیست مهر ماه سال جاری، برای عرضه تمامی انواع شیرخشک در داروخانه‌های سراسر کشور، استعلام و ثبت شناسه رهگیری و ثبت اطلاعات مصرف کننده در سامانه زنجیره تامین، الزامی است.

وی گفت: شهروندان در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه تهیه شیرخشک و برای اطلاع از نحوه‌ تامین شیرخشک با شماره ۱۹۰ یا شماره ۰۵۶۳۲۳۹۵۷۵۰ اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه تماس بگیرند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: شهروندان در صورت ارائه کد ملی نوزاد و عرضه شیرخشک با تغییر قیمت، مراتب را به سامانه ۱۹۰ معاونت غذا و دارو اطلاع دهند.

کیانی گفت: اتباع مجاز هم می‌توانند بر اساس شناسه‌ یکتای اتباع از یارانه‌ شیرخشک بهره‌مند شوند.

وی افزود: مصرف کنندگان برای مشاهده داروخانه‌های مجاز عرضه شیرخشک می‌توانند به سایت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اشتغال ۷۰۸ زندانی در زندان‌های خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها