کویرتایر به جرگه تولیدکنندگان تایرهای آفرود در جهان پیوست

با تولید و رونمایی از اولین تایرسایز ۲۸۵/۷۰R17  ، کویرتایر به عنوان اولین تولید کننده تایرهای آفرود در ایران ، به جرگه تولیدکنندگان این تایرها در جهان پیوست.

به گزارش “پیام خاوران“در مراسمی با حضور دکتر فهیمی مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، از نخستین تایرسایز ۲۸۵/۷۰R17 ، ویژه خودرو های آفرود  در کارخانه کویرتایر رونمایی شد .

مدیر تحقیقات و تکنولوژی شرکت کویرتایر در این مراسم با ارائه گزارشی اظهار داشت: هر آنچه اتفاق افتاده است حاصل کار تیمی است که با اعتماد وحمایت همه جانبه مدیریت ارشد سازمان رقم خورده است .

سیدعلی ضیاء تبار خلق دارایی را وابسته به استراتژی و سیاستگذاری سازمان عنوان و خاطرنشان کرد: اهدافی که مدیرعامل شرکت کویرتایر برای ما ترسیم نموده است ، چراغ راه ما گردیده و عزم ما را در خلق این نوآوری راسخ تر  نموده است .

وی داخلی سازی، طراحی  وتوسعه محصول ،بهینه سازی فرآیندها وبهینه سازی ماشین آلات را از جمله مهمترین راهبردهای شرکت برشمرد که با بهبود مستمر ، ظرفیت تولید را از ۴۵ هزار تن بالاتر برده است.

مدیر تحقیقات و تکنولوژی کویرتایر در بحث داخلی سازی تامین مواد اولیه بیان کرد:قبلا  ۷۰ درصد مواد اولیه از داخل و۳۰درصد از خارج تامین می شود که در فرآیند داخلی سازی توانستیم  ۲۰ درصد از مواد اولیه وارداتی را داخلی سازی و از داخل کشور تامین نماییم.

امروز روز شکرگذاری است و باید از خالقان این صحنه بزرگ سپاسگزاری کرد

مدیرعامل شرکت کویرتایر در این مراسم با قدردانی از حضور مدیرعامل هلدینگ امید گفت: خداوند متعال را به خاطر داشتن همکارانی که خالق این صحنه بزرگ و ماندگار شدند شکرگزاریم.

سید محمدحسین زینلی با ذکر این نکته که خلاقیت در کویرتایر حد و مرز ندارد اظهار داشت:نوآوری در بدنه کارخانه نهادینه شده و رونمایی از نوآوریها به کمترین زمان ممکن رسیده است.

بیشتر بخوانید   همسران و مادران شهدا در شرکت برق خراسان جنوبی تجلیل شدند

وی بهره وری در کویرتایر را به دو بال “تکنولوژی” و”فنی” گره زد و اذعان کرد: مدیران این ادارات که از مهندسان برتر صنعت تایر کشور هستند با همکاران زیرمجموعه و تیم کاری شان اعجاز خلق کرده اند که باافتخار به دستانشان بوسه میزنم.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با ارائه آماری از حوزه داخلی سازی گفت:در ساخت اولین ماشین تایرسازی تک مرحله ای ، توانستیم ۳۲% آن را داخلی سازی نماییم که در ساخت سومین ماشین این رقم به  ۳۹% افزایش یافته است.  در خصوص داخلی سازی پرس های پخت نیز در سال ۹۴ میزان داخلی سازی اولین پرس پخت با ۳۷% آغاز شد و  در سال جاری این رقم به ۵۰% افزایش یافته است که نشان از استمرار فرآیند بومی سازی در این کارخانه دارد.
مهندس زینلی با اشاره به مزیت بهینه سازی ماشین آلات و فرآیندها گفت:به عنوان نمونه می توان به تولید تایر در ماشین تایرسازی تک مرحله ای اشاره نمود که با فرآیندهای بهبود و بهینه سازی، از ۲۰۰ حلقه تایر در یک شیفت به ۳۶۲ حلقه تایر رسیده است و به عبارتی دیگر می توان گفت با این افزایش راندمان، ماشین جدیدی به ماشین آلات کارخانه افزوده شده است.

نوآوری ها در کویرتایر به مدد اعتماد مدیریت به توان متخصصان داخلی است

مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید در این مراسم با قدردانی از همت بلند واقدام ارزشمند صورت گرفته در کویرتایر اظهار داشت: توان متخصصان کویرتایر در خلق نوآوری ها، به مدد جرأت و جسارتی است که مدیریت سازمان به آنها داده تا با اعتماد به نفس بالا اعجاز خلق کنند.

بیشتر بخوانید   مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

دحسین فهیمی گفت: دشمن میخواست با هنر تحریم ،کشور را به زانو درآورد ولی با هنر استقامت ورزی و پایداری مدیرانی چون مهندس زینلی ، همواره ناکام مانده است.

وی افزود: هنگامیکه یک مدیر شرکت تایرساز علاوه بر تایرسازی که رسالت اصلی اوست به قطعه سازی و ماشین سازی توجه خاص دارد، این یعنی مدیریت کردن هنر تحریم و بحران ، که در کویرتایر به خوبی نهادینه شده است.

مدیرعامل هلدینگ امید، ضمن تقدیر از اقدامات تحیرآور کویرتایر در عرصه کشور و بین الملل تاکید کرد: مدیرعامل و کارکنان مجموعه کویرتایر در حقیقت تربیت یافتگان مکتب امام(ره) هستند که گفت: ما« می توانیم » و امروز جلوه ای از این « ما می توانیم »  را شاهد هستیم.

در پایان این مراسم از تایرسایز ۲۸۵/۷۰R17  ،  ویژه خودرو های آفرود   به صورت رسمی رونمایی وتولید این تایر در کارخانه کویرتایر  آغاز شد.

نرمی و راحتی در حین حرکت خودرو به دلیل انعطاف پذیری بالای تایر،ترمزگیری عالی و چنگ زنی بالای روی سطوح خیس وناهموار وچنگ زنی و ترمز گیری عالی در جاده های شنی، سنگلاخی و خاکی به دلیل طراحی خاص گل تایر از جمله ویژه گی های این تایر است.

همچنین فرمان گیری عالی به همراه عدم لغزش در پیچ ها و جاده های شیبدار،قابل استفاده برای خودرو های off Road،دارای نوار باگارد محافظ رینگ که در صورت پنچری آسیبی به رینگ و سیستم تعلیق خودرو وارد نگردد وطراحی گل خاص برای تحقق آب پیمایش و فرمانگیری عالی خودرو به طور همزمان از دیگر ویژگی های  این نوع تایر است.

بیشتر بخوانید   اما و اگرهای طرح هوشمندسازی نان در خراسان جنوبی/کیفیت در تنور بی توجهی می‌سوزد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها