یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی مصرف شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مصرف یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان خبر داد و گفت: بخش نیروگاهی بیشترین میزان مصرف گاز طبیعی در استان را دارد.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان ۹ ماهه سالجاری یک میلیارد و ۴۳۰ متر میلیون مکعب گاز طبیعی در بخش‌های نیروگاهی، خانگی-عمومی، فولاد و سیمان در استان خراسان جنوبی مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: بخش نیروگاهی با مصرف ۶۳۳ میلیون مترمکعب و پس از آن بخش خانگی-عمومی با مصرف ۵۲۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی بیشترین میزان مصرف گاز را در استان داشته‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه فولاد با مصرف ۱۵۸ میلیون مترمکعب و سیمان با ۱۱۹ میلیون مترمکعب رتبه‌های بعدی مصرف گاز طبیعی در استان را داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در ادامه گفت: در بازه مشابه ۹ ماهه سال گذشته حدود یک میلیارد و ۴۱۲ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی مصرف شده است.

محمودی یادآور شد: امیدواریم مشترکین گرامی ضمن رعایت کامل نکات ایمنی ، با رعایت دمای رفاه ( دمای بین۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد) و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، علاوه بر یاری رساندن شرکت گاز در پایداری جریان گاز طبیعی، موجب کاهش هزینه های اقتصادی خانواده خود باشند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   کنسرسیوم بانکی ایستگاه پیش روی راه آهن خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها