قدس تماشایی و خروش مردم در سرزمین خاوران

مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار استان خراسان جنوبی امروز در شکوهی بی بدیل بار دیگر صحنه‌هایی از حماسه، اقتدار و ولایت‌مداری خود را در راهپیمایی روز جهانی قدس به نمایش گذاشتند.

به گزارش” پیام خاوران “  امروز پهنه خراسان جنوبی مواج از حضور با شکوه مردان وزنانی شد که طنین صدایشان لرزه بر اندام اسرائیل وایادی دست نشانده‌اش انداخت.

مردم مومن خراسان جنوبی  امروز همگام با سایر هموطنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و فریاد آزادی قدس در این دیار طنین‌انداز شد.

راهپیمایی روز قدس امروز جمعه  هفده فروردین مصادف با بیست و پنجم ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر جهان و کشور در بیش از ۹۰ نقطه خراسان جنوبی با حضور گسترده مردم به سمت مسیرهای راهپیمایی و میعادگاه نماز جمعه برگزار شد تا مردم بصیر و موقعیت‌شناس این استان بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم کودک‌کُش صهیونیستی فریاد بزنند.

راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۳ در مرکز استان حوالی ساعت ۱۰ امروز از میدان ابوذر بیرجند آغاز شد و در مسیر خیابان ارتش و بلوار پاسداران تا مسجد امام حسین (ع) ادامه یافت.

آحاد مردم انقلابی و روزه‌دار از گوشه و کنار ساعاتی قبل در این مکان جمع شدند و برخی شهروندان نیز به‌ صورت خانوادگی در این اجتماع ملی و مردمی شرکت کردند.

جمع کثیری از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در ضلع شمالی میدان ابوذر بیرجند با در دست داشتن پرچم مقدس ایران و پرچم فلسطین حضور خود را در این مراسم به نمایش گذاشتند.

امروز همه آمدند، زن و مرد، پیر و جوان همه و همه به میدان آمدند و وحدت ملی و اسلامی در حفظ آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی را در مقابل دیدگان جهان به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید   ۱۷۰ تن زرشک از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استان و علمای اهل تسنن نیز به صفوف به هم پیوسته مردم پیوسته‌اند.

گزارش‌های دریافتی از ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی حاکی است راهپیمایی روز قدس تا دورترین نقاط استان و مناطق عشایری و روستاهای مرزی با حضور پرشور مردم برگزار شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها