رشد ۴۷ درصدی پروازهای نوروزی فرودگاه بیرجند

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی از رشد پروازها و اعزام و پذیرش بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” عظیم طهماسبی اظهار داشت: در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۵  فروردین ماه ۱۴۰۳ تعداد ۵ هزار و ۵۲۰  مسافر از فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند اعزام و پذیرش شدند و میزبان ۵۶ پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه بودیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۵۲ پرواز به صورت عادی و ۴ پرواز به صورت فوق‌العاده برنامه‌ریزی شده بود.

طهماسبی افزود: نسبت به سال گذشته در تعداد پروازها ۴۷ درصد و در جابجایی مسافرین ورودی و خروجی ۶۸ درصد رشد داشته‌ایم و با برنامه‌ریزی صورت گرفته و برقراری پروازهای فوق العاده و همچنین افزایش ظرفیت پروازها در برخی از روزها به لطف خداوند متعال مشکلی در کمبود پروازها در ایام عید نوروز نداشتیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی در زمینه پروازهای فرودگاه طبس نیز افزود: پروازهای نوروی فرودگاه طبس نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته و طی این مدت ۷۱۰ نفر مسافر از فرودگاه طبس تردد کرده‌اند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: طی این مدت علاوه بر ارائه خدمات به پروازهای مسافربری همکاران ما به تمام پروازهای امدادی ورودی و خروجی به فرودگاه‌های بیرجند و طبس نیز سرویس هوانوردی ارائه کرده‌اند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توصیه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به داوطلبان شرکت درانتخابات مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها