شکوه نماز عید سعید فطر در خراسان جنوبی به روایت تصویر

  • کدخبر: 58517
  • چهارشنبه ۲۲ فروردین ۰۳ - ۱۰:۴۸

نماز عید سعید فطر بعد از یک ماه بندگی و عبودیت در ماه مبارک رمضان امروز در جای‌جای استان خراسان جنوبی با شکوهی خاص  اقامه شد و نمازگزاران نجوای “اللهم اهل الکبریاء والعظمه” را زمزمه کردند.

به گزارش” پیام خاوران ” ، مردم شهرها و روستاها در یازده شهرستان استان خراسان جنوبی امروز و پس از ۳۰ روز روزه‌داری و به شکرانه عبادت خالصانه خود به درگاه عبودیت، در نماز عید سعید فطر حاضر شده و پیشانی بندگی را بر خاک ساییدند.

عید بندگی با نماز عید فطر امروز در جای جای استان  خراسان جنوبی آغاز شد نمازی که در مصلاهای شهرها و مساجد روستایی استان برگزار شد. مردم از ساعت شش صبح امروز با حضور در مصلاها ودر صفوف به هم فشرده، «اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکبْرِیاءِ وَالْعَظَمَهِ» سر دهند.

آیین نماز عید سعید فطر شهر بیرجند در مسجد جامع المهدی (عج) این شهر به امامت ایت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان از ساعت ۷ صبح برگزار شد.

امروز مردم اقصی نقاط استان  خراسان جنوبی با سردادن “وَ أَنْ تُدْخِلَنِی فِی كُلِّ خَیْرٍ أَدْخَلْتَ فِیهِ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّدٍ” استمرار مسیر بندگی را در ادامه سال از خداوند منان درخواست کردند و به شکرانه یک ماه بندگی خود پیشانی بر خاک ساییدند.

گوشه ای از این شکوه را در ادامه ببینده باشید:

انتهای پیام*/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   1500نفر از خراسان جنوبی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می شوند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها