تصادفات نوروزی در خراسان جنوبی کاهش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در طرح نوروزی امسال در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، اسداله جلال‌زاده گفت: با توجه به همکاری و هماهنگی‌های بین تمام دستگاه‌های عضو کمیسیون ایمنی استان در راستای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی شاهد کاهش تصادفات در استان بوده‌ایم.

وی با اشاره به فعالیت‌های مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در سال گذشته برای رفع نقاط و محورهای پرحادثه استان بیان کرد: آموزش فرهنگ ترافیکی برای ارتقای فرهنگ رانندگی در بین رانندگان و همچنین سرنشینان و همراهان سفر برای کاهش تصادفات تبیین شده تا بدانند می‌توانند چه اثربخشی بر راننده داشته باشند و با رعایت ضوابط و مقررات راهنمایی رانندگی تصادفات کاهش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: اجرای پویش “چشم به راهیم”، همراهی رسانه‌ها بویژه صداوسیما برای آموزش‌های رانندگی ایمن در طول اجرای طرح نوروزی، حضور گشت‌های راهداری و پلیس راه در مقاطع پر تردد و پرتصادف، اقدامات فرهنگی و انتشار از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها، به‌ عنوان اقدامات مؤثر در ایام طرح نوروزی در کاهش تصادفات تاثیرگذار بوده است.

جلال‌زاده تصریح کرد: ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی در راستای تسهیل تردد کاربران جاده‌ای و افزایش استراحت کاربران جاده‌ای، نقش موثری در کاهش تصادفات رانندگی خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   دشمن با تحریم صنعت حمل و نقل به دنبال فلج کردن کشور است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها