مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی:نبض جریان برق در دستان توانمند سیمبانان است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی با تبریک روز سیمبان گفت: نبض جریان برق در دستان توانمند سیمبانان است

به گزارش” پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ؛ مهندس مهدی دادگر فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه؛ روز جهانی سیمبان را به سیمبانان شاغل در این شرکت و صنعت برق کشور تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است

هوالفتاح العلیم
در تمامی دوران هایی که صنعت برق با افتخار خدمات خود را به مردم عزیز ارائه داده و امروز به عنوان صنعتی پیشرو در کشور مطرح است ، همواره دستان توانمند و ایثارگری سیمبانان عزیز ، برگ زرینی بوده که بر این دفتر پر افتخار نقش بسته است.

صعود و فرود ، سرما و گرما ، بحران و خطر ؛ تنها یک چیز مایه آرامش صنعت برق است : و آن” ایثار و فداکاری سیمبانان عزیز” آنان که در سخت ترین شرایط، جان بر کف، متعهدانه پای بر بلندای تیرهای برق می گذارند تا چراغ خانه های هموطنان را روشن نگاه دارند بی شک از والاترین خادمان ملت و کشورند.

این جانب فرا رسیدن ۲۹ فرودین ماه؛ روز جهانی سیمبان را به همکاران سیمبان پرتلاش شاغل در این شرکت و صنعت برق کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ضمن آرزوی روزهای خوب و پر خیر و برکت برای شما سیمبانان عزیز ، امیدوارم با رعایت نکات ایمنی و دستورالعمل های مورد تأکید ، سلامتی و آرامش قرین زندگی تان باشد.

چراغ دلهایتان همواره روشن وپاینده باد

انتهای پیام/
.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت روز پزشک: تلاش ایثارگرانه پزشکان اجری عظیم و پاداشی بزرگ دارد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها