اختصاص ۴۵۰ میلیارد برای اتمام پروژه‌های ناتمام ورزشی خراسان‌جنوبی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از اختصاص ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان خبر داد و گفت: از ۱۱۲ میلیارد ریال اعتبارات ملی مصوب شده تاکنون ۱۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تخصیص یافته است.

به گزارش“پیام خاوران”، حسن عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای ضوابط بودجه سال ۹۸ و به‌منظور شفاف‌سازی و تکریم حقوق شهروندان گزارش عملکرد مالی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی ارائه می‌شود.

 

وی با اشاره به کاهش شدید منابع و اعتبارات دولت از ابتدای سال جاری، افزود: تاکنون ۶۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال از منابع ملی و استانی به این امر اختصاص یافته است که در مجموع شاهد تخصیص ۷/۱۳ درصدی هستیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۱۷۴ پروژه ناتمام ورزشی در استان وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد ۲۵ پروژه ملی و سایر پروژه‌ها از محل منابع ملی- استانی و یا ملی تأمین اعتبار شده‌اند.

 

عزیزی یادآور شد: این آمادگی را داریم که در صورت تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات، افتتاح و بهره‌برداری از ۲۵ پروژه ورزشی خراسان‌جنوبی در دهه فجر سال جاری و یا تا پایان سال را جشن بگیریم.

 

وی خاطرنشان کرد: از محل منابع تملک دارایی سرمایه‌ای خراسان‌جنوبی، مبلغ ۳۴۳ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال مصوب شده که ۴۵ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال آن تخصیص یافته است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: در بخش ملی ۱۱۲ میلیارد ریال اعتبارات مصوب شده که از این مبلغ تاکنون ۱۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.

 

عزیزی در ارتباط با اعتبارات هزینه‌ای اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز اظهار داشت: در مجموع ملی و استانی ۱۱۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار مصوب شده که تاکنون ۵۸ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال آن تخصیص یافته است و بخش اعظم آن صرف پرداخت هزینه‌های حقوق و دستمزد کارکنان شده است.

بیشتر بخوانید   آیا ریل آرزوهای دیرینه مردم خراسان جنوبی به ایستگاه آخر می رسد؟

 

وی با اشاره به کاهش چشمگیر اعتبارات دولتی، توجه به بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی ماده( ۲۷ و ۶) قانون و توسعه مجمع خیرین در بخش ورزش و جوانان را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: اتمام بسیاری از پروژه‌های ناتمام ورزشی و حتی احداث پروژه‌های جدید ورزشی در چارچوب یاد شده، هدف‌گذاری شده است.

 

این مقام مسؤول اظهار امیدواری کرد: با جلب مشارکت سرمایه‌گذاران و خیرین حوزه ورزش و جوانان، هر چه زودتر شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی باشیم که بعضا قریب یک دهه است از تاریخ کلنگ‌زنی و آغاز آن می‌گذرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها