۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی اهدا شد

 همزمان با شب میلاد حضرت زینب (س) ۲۰ سری جهیزیه به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند استان خراسان جنوبی اهدا شد.

به گزارش “پیام خاوران” مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: ۱۲ هزارمین سری جهیزیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب «پویش ملی احسانه» در سراسر کشور در حال توزیع است که سهم خراسان جنوبی در سال جاری ۱۱۵ سری جهیزیه بوده است.

 

سید مجتبی موسوی سه‌شنبه شب در این آیین که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه ۱۴ میلیون تومان و شامل کالاهای ایرانی در راستای رونق تولید در کشور است افزود: ۱۵ سری جهیزیه از ابتدای امسال توزیع شد و ۸۰ سری جهیزیه دیگر تا پایان سال در خراسان جنوبی اهدا خواهد شد.

 

وی گفت: یخچال، تلویزیون، ظروف آشپزخانه، اتو، جاروبرقی، فرش و ماشین لباسشویی از جمله اقلام اهدایی به نوعروسان استان است.

 

وی با اشاره به اینکه شعار و تمرکز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بر پیشرفت و محرومیت‌زدایی است اضافه کرد: بنیاد احسان وابسته به این ستاد در حوزه اجتماعی و ارائه خدمات فعالیت دارد.

 

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: زوجین نیازمند در مناطق محروم توسط گروه‌های جهادی بومی همکار با این ستاد و مساجد شناسایی می‌شوند.

 

خانواده‌ها ازدواج آسان را در اولویت قرار دهند

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: خانواده‌ها باید ازدواج آسان را در اولویت قرار دهند تا این فرهنگ ترویج شود.

 

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی افزود: باید زن و مرد در زندگی مشترک احساس تکلیف متقابل داشته‌ باشند و باید جوانان ما مراقب زندگی خود در برابر آسیب‌های مختلف باشند.

بیشتر بخوانید   صدای خاوران از گردهمایی معاونان صدای استانها دست پر برگشت

 

وی بیان کرد: دشمن در بستر فضای مجازی و حقیقی انواع آسیب‌ها را برای بر هم زدن کانون خانواه ترویج می‌کند که باید جوانان با هوشیاری نسبت به این مسائل از کانون گرم خانواده خود مراقبت کنند.

 

امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید جوانان در همه‌ امور به خصوص ازدواج، ائمه اطهار (ع) را الگوی خود قرار دهند و ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) الگوی بی‌بدیل برای پیروی جوانان در امر ازدواج است.

 

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت وابسته به این ستاد در چارچوب تفاهم‌نامه با استانداری خراسان جنوبی برای محرومیت زدایی و اجرای طرح‌های اقتصادی عام‌المنفعه در این استان فعالیت می‌کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها