شهادت سردار سلیمانی نشانه ذلت و حقارت آمریکا است/سپاه پاسخ سختی به جنایت آمریکایی ها دهند

امام جمعه موقت بیرجند گفت: آمریکا از انقلاب، سپاه و حاج سلیمانی ها کینه دارد و این نشانه ذلتی است که برای آنها ایجاد شده و دشمنان مخفیانه و در دل تاریکی جنایت انجام دادند این قدرت نمایی نیست بلکه ذلت و حقارت است.

به گزارش پایگاه خبری “پیام خاوران ” حجت الاسلام حسین مختاری ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: تمام فداکاری ها و رشادت ها و شهادت ها برای بقای شجره طیبه دین است.

وی گفت: امثال سردار شهید سلیمانی و سایر شهدا در راه بقای دین به شهادت رسیدند و برای اینکه دین برای خانواده و جامعه یک نیاز است و دین بر سر سفره ما بماند جان خود را دادند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: شهادت سردار شهید سلیمانی جانسوز بود و این تقابل همه جانبه جبهه حق و باطل است و این تقابل همواره بوده و طولانی است.

مختاری تصریح کرد: این حوادث نشان دهنده طولانی بودن تقابل حق و باطل است؛ امروز آمریکای مستکبر و دیو صفت به صورت گسترده و بی رحمانی از هر ترفند ناجوانمردانه و رفتار خبیثانه استفاده می کنند که جبهه حق را کنار بزنند تا به مطامع و سلطه گری خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمانی نیاز به بصیرت داریم و باید دشمنان را بشناسیم؛ دشمنان حقیقت توحید اهدافی داشتند که باید مراقب بود و هدف نهایی آن ها این است که بر انسان و جامعه بشریت سلطه داشته باشد و ارباب مردم باشد و مابقی مردم نوکر آنها باشند.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: در طول تاریخ حرف اصلی مستکبران این بوده که بندگان خدا را در بندگی بازدارند و دشمنان آگاهانه و ناآگاهانه در این مسیر قدم برداشتند که بندگان خدا را به بردگی بگیرند.

مختاری اظهار کرد: همیشه دشمنان دنبال فریب و توطئه بودند و هرگز نباید فریب انها خورد و شعار حقوق بشر دروغ است و هدف میانی دشمنان برداشتن دین خدا است چون مهم ترین مانع در مقابل آنها دین خدا و انبیای الهی هستند.

وی افزود: در برخی جاها منافق گونه وانمود می کنند که با دین خدا مشکل ندارند ولی این دروغ است و در طول تاریخ مستکبران با انبیا درگیر بودند و دین خدا کنار بزنند تا به اهداف شوم خود برسند و امروز هدف اصلی استکبار جهانی گرفتن حقیقت ایمان مردم است.

بیشتر بخوانید   توزیع اعتبارات نباید به شکل مساوی در بین هیئت های ورزشی انجام شود

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه نقاب های بشردوستانه دشمنان و زرق و برق صنعت آنها ما را گول نزند گفت: هدف ابتدایی دشمنان نیز زدن نمادهای دینی و سنگرهای دین است تا دین و دینداران بی پناه کنند و از بی پناهی سوءاستفاده کنند و مهم ترین نماد دین نیز ولایت است.

مختاری بیان کرد: اسلام بی صاحب و بی ولی اسیر است؛ دشمنان با ائمه، روحانیت و ولی فقیه در افتادند و یکی از مهم ترین نمادهای دین حجاب و عفاف است و در این بستر مومنان می توانند اهل تقوا و ایمان و اخلاق باشند و با بی بندوباری نیز تقوا و ایمان نیست و رضا خان ملعون با عفاف و حجاب درافتاد.

وی عنوان کرد: نظام اسلامی نماد و سنگر اسلام است و دشمنان چهل سال با نظام اسلامی درافتادند و متاسفانه برخی خواص و عوام بی بصیرت فکر می کنند حساب نظام اسلامی از اسلام جداست؛ نظام اسلامی سنگر اسلام است  و یکی از نمادهای اسلامی نیز مسلمانان ناب هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دشمنان بهترین سرباز فداکار و افسر رشید اسلام که مالک رهبری بود از ما گرفت گفت: این حادثه ناگوار به تمام مردم جهان و ایران اسلامی تسلیت عرض می کنیم؛ این شهید با شجاعت با دشمن درگیر بوده و خار چشم دشمنان بوده است.

مختاری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی مالک گونه در رکاب ولایت فقیه سربازی کرد افزود: دشمن با شهادت حاج قاسم سلیمانی چه فکری می کند؟؛ حضرت زهرا(س) هم در ۱۸ سالگی به شهادت رسیدند و شهید سلیمانی راه حضرت زهرا(س) ادامه داد و مانند امام حسین(ع) غریبانه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید   اعتبارات مقابله با بیابانزایی در خراسان جنوبی افزایش یافت

وی خطاب به آمریکایی های جنایتکار تصریح کرد: آمریکای مستکبر در خاورمیانه، عراق و سوریه چه غلطی می کنند؟ کی شما را دعوت کرده جز خوی استکباری شما؟؛ میلیون ها حاج قاسم سلیمانی در این کشور چشم شما را کور و ذلیل می کنند.

 

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: شهادت برای شما دنیا طلبان سخت است که به دنبال مکر و حیله هستید اما برای کسانی که تفکر قرآنی، نبوی، علوی و حسینی دارند شهادت سعادت است؛ آمریکا از انقلاب، سپاه و حاج سلیمانی ها کینه دارد و این نشانه ذلتی است که برای آنها ایجاد شده و دشمنان مخفیانه و در دل تاریکی جنایت انجام دادند این قدرت نمایی نیست بلکه ذلت و حقارت است.

مختاری گفت: امروز بعد از چهل سال و آزار و اذیت های زیاد نباید گول بازی سیاستمداران را خورد و نباید اجازه داد با اسم و نام های مختلف ما را فریب دهند و برای ضد انقلاب اسم های پر زرق و برق انتخاب و نوکری دشمن کنند؛ شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها و مردم حواس خود را جمع کنند و جریان ضد انقلابی بر مسندهای انقلاب تکیه ندهند و امروز کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند از جریانات داخلی حساب نمی شوند بلکه آن ها نفوذی و ضد انقلاب هستند که باید از صحنه انقلاب دور انداخته شوند.

 

وی افزود: آنچه که ما امروز از گستاخی آمریکا می بینیم نتیجه اعتماد و مذاکره با آمریکا بود وگرنه دشمن غلط که این جنایت را در خاک عراق انجام دهد و چون برخی از خود ضعف نشان دادند دشمن نیز این جرات کرد که این جنایت انجام دهد؛ سردار سلیمانی نماد وحدت انقلاب است و هر جریانی که تفکر ناب انقلابی حاج قاسم سلیمانی قبول نکند آن از این‌ ملت نیست و باید راه خود را از ملت جدا کند و گرنه ملت ایران آنها را به زباله دانی تاریخ می افکنند.

بیشتر بخوانید   95 پروژه گازرسانی در شهرستان نهبندان افتتاح و کلنگ زنی شد

 

امام جمعه موقت بیرجند افزود: از سپاه و مجلس و دولت و نیروهای نظامی انتظامی می خواهیم در پاسخ به این جنایت درس سختی به امریکا دهند که دیگر جرات انجام این جنایت ها نداشته باشند.

 

مختاری بیان کرد: سازش در برجام به کام مردم نبود و‌ مردم مستضعف سختی آنها بیشتر شد و برخی به نام مردم‌ می خواهند جیب های خود را پر کنند و اگر مسئولان با عرضه و مردم با بصیرت باشند بسیاری از مشکلات حل می شود و نیاز نیست دشمنان را زیاد گستاخ کنیم چرا که مذاکره فریب و خام کردن مسئولان است.

 

وی گفت: آنها اگر به دنبال مذاکره هستند پس این‌جنایت ها و غلط ها چیست؛ آن ها به خون مردم ما تشنه هستند و مسئولان نباید به آنها اعتماد کنند هر چندجیب برخی از دور و بری های مسئولان پر نخواهد شد! اما با تفکر باورمند و اقتصادمقاومتی مردم احساس آرامش می کنند و باید ضد انقلاب ها پالایش و از مسند قدرت پایین کشیده شوند.

 

امام جمعه موقت بیرجند گفت: شهادت برای شما دنیا طلبان سخت است که به دنبال مکر و حیله هستید اما برای کسانی که تفکر قرآنی، نبوی، علوی و حسینی دارند شهادت سعادت است؛ آمریکا از انقلاب، سپاه و حاج سلیمانی ها کینه دارد و این نشانه ذلتی است که برای آنها ایجاد شده و دشمنان مخفیانه و در دل تاریکی جنایت انجام دادند این قدرت نمایی نیست بلکه ذلت و حقارت است.

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها