۱۶۶ مدرسه میزبان مسافران نوروزی خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت : هزار و ۱۲۲ کلاس درس در قالب ۱۶۶ مدرسه آماده میزبانی از مسافران نوروزی سال ۹۹در این استان است.

به گزارش “پیام خاوران “ محمدعلی واقعی اظهارداشت : در راستای اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان و به‌منظور افزایش طیب خاطر معلمان شاغل و بازنشسته، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با شعار « کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان» به‌صورت شبانه‌روز تا پایان تعطیلات نوروزی، به مسافران فرهنگی، خدمات رفاهی ارائه خواهد کرد.

 

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان جنوبی از راه اندازی ۱۴ پایگاه اسکان نوروزی در شهرستان های استان برای اسکان موقت میهمانان فرهنگی خبر داد و گفت: در ایام نوروز سال ۹۹ در استان یک هزار و ۱۲۲ کلاس درس در قالب ۱۶۶ مدرسه آماده میزبانی و اسکان مسافران نوروزی است.

 

وی با اشاره به اینکه کلاس های در نظر گرفته شده برای اسکان نوروزی به سه بخش، ویژه، الف و ب تقسیم بندی شده، ادامه داد: در این ایام ۴۰۰ نفر از پرسنل آموزشی و اداری با ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی همکاری خواهند داشت.

 

واقعی با بیان اینکه در سال گذشته ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی پذیرای بیش از ۵۰۰ هزار نفر روز میهمان فرهنگی از سراسر کشور بوده است، عنوان کرد: سامانه رزرو اینترنتی برای کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته به آدرس eskan.m edu.ir از تاریخ ۹ اسفندماه لغایت ۲۳ اسفند فعال خواهد بود.

منبع:شبستان
انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   واریز معوقات رتبه‌بندی معلمان آغاز شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها