انتقادنماینده مردم نهبندان وسربیشه ازوضعیت نابسامان محورمهم اقتصادی نهبندان-شهداد

نماینده مردم شهرستانهای نهبندان وسربیشه در مجلس شورای اسلامی از وضعیت نابسامان محور مهم اقتصادی نهبندان به شهداد که مانع بزرگ رونق تولید در نهبندان و شرق کشور است انتقاد کرد.

 به گزارش ” پیام خاوران “  مصطفی نخعی   اظهار داشت: عدم توجه به ترمیم محور مهم اقتصادی نهبندان – شهداد و یا پیاده سازی راهکاری برای برون رفت از این وضعیت خود مانع  بزرگی برای  رونق تولید نهبندان و شرق کشور و همچنین کارخانه های فرآوری همچون کنسانتره  سنگ آهن است.

 وی با اشاره به بازدید خود از روند احداث کارخانه  فرآوری کنسانتره سنگ آهن  نهبندان افزود: به یاری خداوند و تلاش همه مسئولان موانع تولید از سر راه کارخانه های فرآوری نهبندان از سر راه برداشته خواهد شد و معتقدم ادامه دار شدن وضعیت نابسامان محور مهم اقتصادی  نهبندان – شهداد مانع  بزرگ رونق تولید نهبندان و شرق کشور است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث کارخانه فرآوری کنسانتره سنگ آهن  در نهبندان بیان کرد: خوشبختانه تیمی قوی و با پشتکار بالا در شهرک صنعتی نهبندان مشغول کار و  توسعه ای  اقتصادی برای  منطقه هستند که مایه خوشنودی است.

 نخعی با بیان اینکه احداث این کارخانه موانعی قابل رفع دارد  که با جدیت برای رفع آن تلاش و همکاری می کنیم تصریح کرد: استقرار واحد های فرآوری در راستای توجه به قابلیت های شهرستان  و جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و صنعتی را مهم می دانم  و امیدواریم با توجه به ظرفیت بالقوه، شاهد رونق بیشتر واحد های فرآوری در آن منطقه باشیم.

وی اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته طی ماههای گذشته با شرکت شهرک ها اقدامات مناسبی برای تامین آب و برق مجموعه  شهرک صنعتی نهبندان و به طور خاص کارخانه کنسانتره سنگ آهن شده است که همچنان برای رفع کامل و تسریع در روند تکمیل زیرساخت ها با جدیت در دستور کار قرار دارد که امیدوارم بتوانم به یاری خداوند متعال برای پیشرفت منطقه گام‌های جدی‌تری برداریم.

بیشتر بخوانید   افتتاح نیروگاه خورشیدی ۷مگاواتی سربیشه با حضور وزیر نیرو

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها