طرح های توسعه سرویسهای مخابراتی و مشکلات نقدینگی در خراسان جنوبی

 نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی و در خصوص وضعیت ارتباطی استان به بحث و گفتگو پرداخت.

به گزارش “پیام خاوران “  در راستای ارتباطات مؤثر و کار آمد با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، نشستی با حضور نخعی نماینده مردم شهرستانهای نهبندان و سربیشه برگزار شد .
در این نشست مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی ضمن خیر مقدم ،طرحها ،پروژه ها و اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه ایشان در محدوده شهرستانهای سربیشه و نهبندان را تشریح کرد.

 

بیشتر بخوانید 

همراهی سخت افزاری مخابرات برای توسعه نرم افزاری آموزش شهرستان طبس

افزایش ظرفیت سافت سوئیچ مخابرات منطقه خراسان جنوبی

 

 

آذری نصرآباد در ادامه چالش و طرحهای توسعه،مشکلات نقدینگی،بحث های رگولاتوری،پروژه های uso ،تعرفه های مخابراتی و… را مطرح و خواستار همکاری جهت رفع موانع شد.

وی افزود: امیدواریم با تعاملات بیشتر بتوانیم خدمت رسانی در منطقه را به نحو احسن اجرا و خدمات و سرویسهای مخابراتی با کیفیت در اختیار هم استانی های عزیز قراردهیم.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

در پایان نخعی با ابراز خرسندی از اقدامات موثر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در حوزه انتخابیه و قول مساعدت و همکاری ، خواسته هایی در خصوص ارتباطات شهرستانهای نهبندان و سربیشه مطرح کرد که مقرر شد توسط مخابرات منطقه بررسی و پیگیری شود.

انتهای پیام / ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بخشدار مرکزی قاینات منصوب شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها