امروز در قبال حفظ انقلاب و آرمان‌های آن همه ما مسئول هستیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی وامام جمعه بیرجند سازش با بیگانه را خیانت دانست و گفت: آمریکا و استکبار جهانی هیچ گاه خیرخواه ملت ایران نیست و باید حواسمان را جمع کنیم تا فریب توطئه‌های دشمنان را نخوریم.

به گزارش ” پیام خاوران ” ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بیرجند اظهار داشت:انقلاب اسلامی  ایران ریشه نظام شاهنشاهی را تا ابد خشکاند

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به راستی که معجزه قرن بود و در عین ناباوری جهانیان، طومار ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در هم یپچید.

امام جمعه بیرجند اظهارکرد: سرنگونی نظام شاهنشاهی به اذعان کارشناسان و نظریه پردازان جهانی بزرگترین معجزه قرن بود که نه تنها این نظام را ساقط کرد بلکه توانست بساط استکبار جهانی برای همیشه از ایران برچیند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی وامام جمعه بیرجند افزود: تاریخ شاهنشاهی ایران سراسر ستمگری، زور، نیرنگ و آدم کشی بود که در ۲۰۰ سال اخیر با زر و زور هرچه توانستند بر سر ملت ایران درآورند.

 

آیت الله عبادی با تأکید بر از جان گذشتگی‌های شهدا برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: امروز در قبال حفظ انقلاب و آرمان‌های آن همه ما مسئولیم و ودر هر لباس، پست و مقام و مسئولیتی که هستیم از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی وامام جمعه بیرجند سازش با بیگانه را خیانت دانست و تأکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی هیچ گاه خیرخواه ملت ایران نیست و باید حواسمان را جمع کنیم تا فریب توطئه‌های دشمنان را نخوریم.

 

وی  گفت: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، هرگاه در مسیر اهداف انقلاب گام برداشتیم و همه باهم متحد بودیم آمریکا نتوانست کاری از پیش ببرد.

آیت الله عبادی به گران فروشی در برخی اقلام هم اشاره و تأکید کرد: مسئولان بر تشدید نظارت‌های بازار جدی‌تر عمل کنند و جلوی سوء استفاده افراد سودجو را بگیرند.

بیشتر بخوانید   سوز سرمای گرانی در بازار وسایل گرمایشی/قیمت‌های لوازم گرمایشی در بیرجند یخ زد
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها