آمارنامه سال ۱۳۹۹ استان خراسان جنوبی منتشر شد

معاون آمار و اطلاعات سازمان مديريت و برنامه ريزی خراسان جنوبی از انتشار آمارنامه سال ۱۳۹۹ استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد لطفی با اعلام خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخورداری از داده های آماری معتبر و بروز، در همه امور اعم از سياستگذاری و برنامه ريزی، تعيين اهداف و خط مشی ها، هدايت امور اجرايی و در نهايت ارزيابی ميزان موفقيت آنها به اندازه ای اهميت دارد كه بايد داده ها و تحليل های آماری را عاملی زيربنايی در فرايند توسعه و آينده پژوهی هر جامعه به شمار آورد.

وی افزود: بنابراین استفاده مناسب از آمار برای تحقق توسعه اولاً نيازمند شناسايی آن دسته داده هايی است كه بانك های اطلاعاتی با ارائه آنها مي توانند به مديريت مؤثر و كارآمد كمك كنند و ثانياً بخشهای متولی برنامه ريزی و مديريت فرايندها بايد به ابزارها و توانمندي های لازم برای بهره گرفتن از آمار مجهز باشند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مديريت و برنامه ريزی خراسان جنوبی تصريح كرد: سازمان مديريت و برنامه ريزی استان خراسان جنوبی به منظور رفع نيازهای آماری برنامه‌ريزان، مجـريان و پژوهشگران كه متقاضی آمارهای بروز در چارچوب اطلاعات سالنامه آماری است اقدام به تهيه و تدوين “آمارنامه استان خراسان جنوبي-سال ۱۳۹۹” کرده است.

وی اظهار داشت: اين مجموعه شامل ۲۳ فصل است كه با مشاركت دستگاه های اجرايی و مركز آمار ايران گردآوری شده است که اطلاعات تكميلی اين مجموعه تحت عنوان سالنامه آماری منتشر خواهد شد.

لطفی بیان کرد: نسخه PDF ، كتاب « آمارنامه خراسان جنوبي سال ۱۳۹۹ » از بخش نشريه و كتابها /  آمارنامه استان در سايت معاونت آمار و اطلاعات قابل بهره برداری است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

بیشتر بخوانید   تالار شهر بیرجند به کما رفت؛ پروژه‌ای ۷ ساله با پیشرفت فیزیکی ۱۳ درصدی
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها