سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:وضعیت موجود بیمارستان کوثر زیرکوه مناسب نیست+ عکس

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند با بیان اینکه حق مردم این منطقه برای دسترسی به امکانات، قطعاً بیشتر از این است گفت: من به عنوان مسئول دانشگاه از وضعیت موجود بیمارستان خجالت می کشم و شرمنده مردم هستم.

به گزارش  پایگاه خبری “ پیام خاوران ” ؛ سید محمد موسوی میرزائی در سفر به شهرستان زیرکوه وبازدید از بیمارستان کوثر این شهرستان با بیماران و همراهان آنان صحبت کرد و وضعیت ارائه خدمات را مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه شرایط بیمارستان زیرکوه در شأن مردم نیست و به عنوان یک مسئول خجالت می کشیم که نتوانستیم حداقل ها را برای مردم مهیا کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند با بیان اینکه مجوز بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان زیرکوه صادر شده است اظهارکردک فرآیند ساخت بیمارستان یک فرآیند زمان‌بر است و مسیر خاص خود را باید طی کند اما ما هم تلاش خواهیم کرد تا بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهرستان زیرکوه هرچه سریع تر ساخته شود.

موسوی میرزائی بیان کردک سازه ای با زیربنای حدود ۷۰۰ متر در بیمارستان فعلی حاجی آباد در حال ساخت است و نیاز به نقل و انتقالات قانونی دارد که ما تلاش خواهیم کرد تا این نقل و انتقالات سریعتر به سرانجام برسد که بتوانیم حداقل عنوان یک مسکن کوتاه مدت این فضای ۷۰۰ متر را به بیمارستان زیرکوه اضافه نماییم.

وی گفت: زحمات همکاران ما در گروه جهادی پزشکان که از تهران و مرکز استان در این مرکز خیریه به مردم محروم شهرستان زیرکوه خدمات دوستانه انجام می‌دهند قابل تقدیر است.

وی از خیرانی که این بنای زیبا را آماده کرده‌اند و از ظرفیت گروه‌های جهادی پزشکی استفاده می‌کنند قدردانی می شود.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اخبار کوتاه شهرستانهای خراسان جنوبی|17آذر1400

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها