معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان/شرط ویژه در انتصاب فرمانداران،استقرار و سکونت در محل خدمت است

 در مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی ونماینده مردم شهرستانهای طبس، فردوس، بشرویه وسرایان، سرپرست فرمانداری سرایان معرفی شد.

به گزارش ” پیام خاوران ” از سرایان؛ جواد قناعت در این مراسم حکم انتصاب “سید یاسر رضوی حیدری” به عنوان سرپرست فرمانداری سرایان را در شورای اداری شهرستان اهدا کرد.

استاندار خراسان جنوبی در این مراسم  تأکید کرد: شرط ویژه ما در انتصاب فرمانداران، استقرار و سکونت در محل خدمت است.

قناعت با تأکید بر این مطلب در جلسه شورای اداری سرایان که به منظور تکریم فرماندار و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان برگزار شد، ضمن پاسداشت ایام حاضر، خاطرنشان کرد: از شروط آیت الله رئیسی و وزارت کشور برای استانداران، حضور و سکونت در استان محل خدمت است، لذا تأکید ما به فرمانداران و مدیران نیز همین می باشد.

استاندار خراسان جنوبی اظهارکرد: شخص بنده نیز از این قاعده تبعیت کرده و الان خانواده ام در استان مستقر هستند.

نماینده مردم شهرستان های ، سرایان ، بشرویه ،فردوس وطبس در مجلس شورای اسلامی هم گفت: تغییر نوع نگاه در استان در مدیریت ها وخدمات رسانی  با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب برای داشتن پیوست عدالت ضروری است.

حجت الاسلام مجید  نصیرایی افزود: نامناسب بودن جاده ارتباطی شهرستان سرایان به مرکز استان ، اعتبارات قطره چکانی دوبانده سازی سرایان تا سه راهی روم و مشکل توزیع نهاده های دامی از مشکلات مردم این شهرستان است که باید با نگاه مسئولان و مدیران جدید این مشکلات رفع شود.

حجت الاسلام مرتضایی نیا، امام جمعه سرایان نیز در این مراسم مسئولیت در انقلاب اسلامی را یک امانت الهی عنوان کرد و اظهارکرد: مسئولان انقلابی باید با نیت الهی و کار جهادی و با اخلاق و مردم داری در راستای اهداف عالیه انقلاب هر چه بیشتر تلاش کنند.

بیشتر بخوانید   912 تن شیر در دامداری صنعتی طبس تولیدشد

در پایان نیز سید یاسر رضوی حیدری به عنوان سرپرست فرماندار جدید سرایان معرفی و از خدمات ابراهیم رسولی مقدم فرماندار قبلی قدردانی شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها