کیفیت نان در شهرستان زیرکوه پایین است

سرپرست فرمانداری زیرکوه از پایین بودن کیفیت نان در شهرستان خبر داد و گفت: این موضوع به دغدغه مردم در شهرستان تبدیل شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، جلسه کمیسیون تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست غیرتی سرپرست فرمانداری زیرکوه و با حضور اسدالهی مدیر کل شرکت غله وخدمات بازرگانی استان  و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

غیرتی سرپرست فرمانداری زیرکوه در ابتدا جلسه گفت: کیفیت نان در شهرستان زیرکوه پایین است و این موضوع به دغدغه مردم در شهرستان تبدیل شده است.

وی  تصریح کرد: سه موضوع کیفیت نان، بهداشت و توزیع عادلانه آرد بسیار مهم و حایز اهمیت است که تمام دستگاه های مرتبط موظف هستند در زمینه این موضوعات در قدم اول نظارت را بطور ویژه پیگیری کنند و در قدم بعد آسیب شناسی دقیقی داشته باشند و در جلسه بعد ارائه کنند.

سرپرست فرمانداری زیرکوه با اشاره به تخلفات بعضی از  نانوایی ها افزود: در صورت مشاهده تخلف نانوایی ها بر اساس قوانین با نانوایی برخورد و در صورت تکرار صلب امتیاز شود و در کنار این به نانوایی های وظیفه شناس که نان با کیفیتی به مردم تحویل می دهند تشویق گردند.

مقام عالی دولت در شهرستان در زمینه تنظیم بازار و قیمت کالاها در شهرستان گفت: شهرستان زیرکوه با نوجه به محدود بودن بازار آن می توان با نظارت مستمر تخلفات این حوزه را کم کنیم.

وی خواستار توجه ویژه دستگاههای مرتبط در زمینه بازار میوه عید و مایحتاج ایام عید و ماه مبارک رمضان شد و از مسئولین شهرستان خواست از هم اکنون در این زمینه برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

انتهای پیم/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استقرار میز ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها