بیش از ۲۰۰۰ حامی از ابتدای ماه مبارک رمضان به یاری ایتام خراسان جنوبی شتافتند

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در شب‌های پرفضلیت قدر در سطح استان ۵۶ پایگاه حامی‌یابی طرح‌های اکرام، ایتام و محسنین این نهاد در سطح استان ایجاد شد و دو هزار و ۲۱۷ حامی، حمایت معنوی خود را از ۳۳۴۳ فرزند یتیم و محسنین اعلام کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد عرب صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تعدادی پایگاه حامی‌یابی در تهران و مشهد مقدس ایجاد می‌شود اظهار داشت: همه ساله این نهاد در ماه مبارک رمضان بویژه شب‌های قدر پایگاه‌های حامی‌یابی طرح‌های اکرام، ایتام و محسنین را در کنار مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های برگزاری این شب‌ها برپا می‌کند و حامیان با مشارکت در این طرحح‌های معنوی، حمایت خود را از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت، اعلام می‌کنند.

وی به تشریح طرح اکرام ایتام پرداخت و افزود: در این طرح ملی و خداپسندانه فرصت مناسبی است که فرد با افرادی به عنوان حامی به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان مشارکت کند.

عرب تصریح کرد: حامیان و خیرین می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی یابی در سطح استان از طریق سایت اکرام به نشانی ekrarn.emdal.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به ثبت نام در طرح اکرام ايتام و محسنین اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۳۶۰ نفر فرزند یتیم و همچنین در قالب طرح محسنین۶ هزار و ۴۸۱ فرزند محسنین تحت حمایت که سرپرست خانواده دارای مشکلات از قبیل کارافتادگی، کهولت سن، بیمار و… تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

انتهای پیام/۱۰۵

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیشرفت ۸۰ درصدی طرح آبرسانی به محله عشایری در نهبندان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها