طرح سفیر انرژی در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

سرپرست شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: طرح سفیر انرژی به منظور آموزش نکات ایمن و استفاده بهینه از گاز طبیعی در استان اجرا می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران”، رحمان محمودی صبح امروز در جلسه آمادگی ورود به فصل سرد سال در شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: باید به بهترین شکل از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود تا بتوانیم فصل سرد سال را با یاری پروردگار و همکاری مشترکین عزیز بدون مشکل سپری کنیم.

وی افزود: استان خراسان جنوبی به دلیل گستردگی دارای جغرافیایی متعدد است و تامین پایدار گاز به ویژه در فصل سرد سال در این استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرپرست شرکت گاز استان خراسان جنوبی با شاره به اجرای طرح سفیر ایمنی گاز برای پنجمین سال متوالی در استان گفت: این طرح امسال با عنوان سفیر انرژی اجرا خواهد شد و یکی از ابتکارات شرکت گاز استان بوده که در راستای مسئولیت های اجتماعی کارشناسان شرکت گاز با حضور در شهرها و روستاها نسبت به آموزش نکات ایمن و استفاده بهینه از گاز طبیعی برای مردم اقدام می‌کنند.

سرپرست شرکت گاز استان خراسان جنوبی اظهار داشت: امیدواریم امسال نیز با مشارکت و همکاری مشترکین گرامی در استفاده ایمن از گاز طبیعی، شاهد حوادث ناگوار نباشیم و با مصرف بهینه و صرفه جویی در استفاده از گاز نقش بسزایی در کمک به اقتصاد خانواده داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مسابقات شطرنج در شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی برگزار شد+ عکس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها