رئیس قوه قضائیه:پیگیری مسایل و مشکلات مردم در حوزه قضایی از مهمترین اهداف سفر به خراسان جنوبی است

رئیس قوه قضائیه گفت: هدف این سفر، پیگیری مسایل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف به ویژه قضایی است.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران “؛ حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای با بیان این مطلب در بدو ورود به استان و در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند خاطرنشان کرد: توفیقی حاصل شد تا در این استان با مردم متدین، مؤمن، پرتلاش و اهل علم و فرهنگ حضور پیدا کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم ضمن سرکشی به بخش‌ های قضایی زیرمجموعه قوه قضائیه در استان و اعزام هیئت هایی به شهرستان‌ها، با همکاری نماینده ولی فقیه، استاندار و سایر مسئولین مجموعه مسائلی که مربوط به قوه قضائیه می‌شود یا این قوه می‌تواند در جهت ارتقاء آنها یا رفع بعضی از موانع کسب و کار‌ها و نیز مشکلات مردم گام بردارد، اقدامی انجام دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای تصریح کرد: در این سفر، مدیران عالی قوه قضائیه رودررو با مردم صحبت می‌کنند و مسائل را می‌شنوند.

رئیس قوه قضائیه متذکر شد: امیدواریم امروز با نشست هایی که با نمایندگان اقشار مختلف مردم، مسئولین و هیئت اداری داریم، بتوانیم بخشی از مسائل مردم چه قضایی و چه غیر قضایی را بررسی کنیم و در جهت رفع آن ها قدم برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه صبح امروز در راس هیاتی با استقبال استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند ومدیرکل دادگستری خراسان جنوبی وارد فرودگاه شهید کاوه بیرجند شد.

رئیس قوه قضائیه  که در سیزدهمین سفر استانی خود وارد استان خراسان جنوبی شد معاونان و نمایندگان قوه قضائیه نیز در این سفر  محسنی اژه‌ای را همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید   مسکن ارزان قیمت برای کارگران خراسان جنوبی احداث می شود

دیدار با دانشجویان، اقشار مختلف مردمی، قضات و کارکنان دادگستری خراسان جنوبی، صنعتگران، کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان و نیز حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان از مهمترین برنامه‌های  سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به خراسان جنوبی است

استقبال رئیس قوه قضائیه در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند با حضور معاونین استاندار، اعضای شورای تأمین و جمعی از مدیران استان انجام شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها