۸ روستای جدید به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: در آغازین روزهای سال، ۸ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش “پیام خاوران“، مصطفی مصطفی بهی در جمع خبرنگاران، از اتصال ۸ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات از ابتدای فروردین ماه خبر داد.

وی گفت: در آغازین روزهای سال جدید ۵ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح روستاهای استان راه‌اندازی شده که ۸ روستای استان را با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ خانوار از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی اظهار داشت: از این تعداد، سایت‌های روستاهای اسفزار و تا میر شهرستان سربیشه و زیربراندود شهرستان درمیان، سایت‌های جدید الاحداث ایرانسلی هستند که مجهز به تکنولوژی نسل ۳،۲ و ۴ همراه راه‌اندازی شده و پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه را در ۴ روستا برقرار کردند.

بهی، افزود: مابقی شامل ارتقاء تکنولوژی سایت‌های همراه اول روستاهای پدران علیا و دهیک شهرستان سربیشه می‌شوند که ۴ روستا را از پوشش اینترنت پرسرعت همراه برخوردار کرده‌اند.

وی تصریح کرد: هزینه اجرای این پروژه‌ها به میزان ۱۲۶ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آیا انتظار 16 ساله وعده انتقال آب از خلیج فارس به خراسان جنوبی محقق می شود؟

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها