پیام تبریک محسن احتشام به اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند

رئیس سابق و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی،صنایع معادن وکشاورزی بیرجنددر پیامی انتخاب اعضای هیات رئیسه اتاق بیرجند در پنجمین دوره فعالیت این اتاق را تبریک گفت.

به گزارش ” پیام خاوران “ متن پیام دکتر محسن احتشام رئیس سابق و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ،صنایع معادن وکشاورزی بیرجند به این شرح است.

 

بنفشه سر زد و سر زد شقايق از سرعشق                 ترا به عشق بيا حركتي بهاره كنيم

جناب آقایان خامه زر ، فرامرزی ، خدابخشی ، موهبتی زهان ومحمد عثمان نهتانی
اعضای محترم هیات رئیسه اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی بیرجند

 

بی شک رشد و توسعه اقتصادی ایران سرافراز، امانت‌داری و حفظ کیان بزرگترین پارلمان بخش خصوصی با سابقه‌ای بیش از یک قرن، مدیون تلاش‌های گسترده مدیران، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذارانی بوده است که با طیب خاطر تمامی تجربیات و تخصص گرانبهای خویش را جهت اعتلا و سربلندی میهن خود به‌کار برده‌اند.

این انتخاب فرصت مغتنمی است که با درایت جنابعالی و در سایه مساعی مشترک اعضای محترم اتاق های بازرگانی سراسر کشور، بیش از گذشته شاهد ارتقای جایگاه بخش خصوصی واتاق بیرجند در تصمیم‌سازی های اقتصاد کشور و بهبود فضای کسب و کار باشیم.

در کمال مسرت انتخاب شایسته شما بزرگواران به عنوان اعضای هیات رئیسه دردوره پنجم فعالیت اتاق بیرجند را تبریک عرض نموده ،امید است با استعانت از خداوند متعال و با اهتمام و حُسن تدبیر، همچون دوره‌های گذشته منشاء خدمات خیر و سازنده‌ای برای فعالان اقتصادی بوده و تجارب ارزشمندتان راهگشای امور قرار گیرد.

بجاست دراین فرصت ودرکمال ارادت و ادب از همراهی مدیران استان وشهرستان، اعضای هیات رئیسه وهیات نمایندگان طی ۴ دوره گذشته وهمچنین همکاری های شایسته دبیر وکارکنان ساعی و پرتلاش اتاق بیرجند قدرداني نمایم

بیشتر بخوانید   مدیر مخابرات شهرستان بیرجند منصوب شد

محسن احتشام
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ، صنایع معادن وکشاورزی بیرجند

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها