خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیلاب و توفان به خراسان جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت: توفان و سیلاب در فروردین و اردیبهشت امسال ۴۹۷ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

به گزارش “پیام خاوران”  محمدعلی آخوندی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خسارت سیلاب و توفان بهار امسال بیش از ۴۹۷ میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: این خسارت مربوط فروردین و اوایل اردیبهشت است.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی افزود: خسارت سیلاب در فروردین به بخش کشاورزی بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان، بخش برق و تأسیسات برقی بیش از دو میلیارد تومان، آب و فاضلاب بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و آب منطقه‌ای بیش از ۸۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی خسارت سیلاب و توفان اردیبهشت در بخش راه‌ها و ابنیه فنی را ۴۵ میلیارد تومان، دام و راه‌های عشایری را بیش از یک و نیم میلیارد تومان، برق و تأسیسات برقی را  بیش از ۴ میلیارد تومان و ۹۰۰ میلیون تومان و بخش کشاورزی را بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی تصریح کرد: خسارت برآورد شده پس از اعلام مدیران دستگاه‌های مربوط و تأیید معاون امور عمرانی استاندار و مدیریت بحران استان، به تهران برای تامین اعتبار ارسال می‌شود.

آخوندی گفت: به دلیل تأخیر در ابلاغ اعتبارات ملی برای جبران خسارت ها، برای رفع مشکلات مردم این خسارات به صورت امانی و یا با تأمین اعتبارات استانی مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پرداخت عوارض خروج از کشور، الکترونیکی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها