عملیات اجرایی پروژه‌های آبی در مناطق عشایری نهبندان تسریع شود

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات موجود در حوزه های آب شرب و راه مناطق عشایری نهبندان، باید عملیات اجرایی پروژه های عشایری تسریع شود.

به گزارش پیام خاوران“، مصطفی نخعی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مشکلات عشایر شهرستان نهبندان اظهار داشت: عشایر در حفظ و حراست از مرزها و وطن نقش بسیار ارزنده ای داشته که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از مناطق عشایری خواجه منجیکوه در نهبندان برای تامین آب شرب با مشکل مواجه هستند، که اجرای هرچه زودتر این پروژه می تواند به تامین آب شرب پایدار که درخواست چندین ساله مردم است، کمک کند.

نخعی با بیان اینکه راه ارتباطی و آب شرب هم از مشکلات جدیدی مردم در این مناطق است، افزود: علی رغم پیگیری های انجام شده، متاسفانه هنوز عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آبرسانی به منطقه عشایری خواجه منجیکوه آغاز نشده است.

نماینده مردم شهرستان نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده خاکک به چاه عباس اردونی با توجه به پیگیری انجام شده و اعتباری که گرفته شد، هنوز اجرایی نشده است، گفت: متاسفانه هنوز برای عملیات اجرایی مسیر ارتباطی منطقه عشایری کوه لوله هم اقدام خاصی انجا نشده است.

وی بیان کرد: از استاندار خراسان جنوبی و مسئولان خواستاری که مشکلات مردم در این مناطق به صورت جدی تر دنبال شود و برای حل ان به دستگاه های اجرایی دستور دهند.

نخعی با بیان اینکه اگر خواهان حضور مردم در مناطق مرزی و عشایری هستیم باید مشکلات آنها احصا شود، گفت: انتظار ما از مسئولان حل مشکلات مردم در این مناطق به صورت جدی است.

منبع: مهر

بیشتر بخوانید   14 برنامه هفته کتاب و کتابخوانی در مساجد خراسان جنوبی برگزار می‌شود

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها