پارک ویژه معلولان در بیرجند افتتاح شد

بوستان مهربانی ویژه توانخواهان و معلولان و سالمندان جامعه هدف سازمان بهزیستی در مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند افتتاح شد.

به گزارش “پیام خاوران” حامد عرب‌زاده مدیرعامل توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهلمین سالگرد شهادت شهید فرهاد فیروزی پارک ویژه معلولان توسط مادر شهید در بیرجند افتتاح شد.

وی گفت: بوستان مهربانی ویژه توانخواهان، معلولان و سالمندان موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) و جامعه هدف بهزیستی شهرستان بیرجند است.

عرب زاده گفت: این بوستان از سال ۹۲ کلنگ زنی شده اما اقدامی صورت نگرفته بود و در سال گذشته با تامین اعتبار و کمک خیران ساخت بوستانی برای معلولان آغاز و امروز به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه بوستان مهربانی با متراژ ۱۰۰۰ مترمربع است افزود: این بوستان دارای سه آلاچیق، آبنما، باربیکیو (کباب پز)، ترامپولین، تاب ویلایی، سرویس بهداشتی، چمن مصنوعی، باغچه و گل کاری و دیوانگاره و… است.

مدیرعامل توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند با بیان اینکه بوستان مهربانی، تنها بوستان دوستدار توانخواهان شهرستان بیرجند است تصریح کرد: برای تهیه و خرید لوازم بازی تاب و سرسره، ست ورزشی، نیمکت، سطل زباله و… همچنان نیازمند کمک خیران هستیم‌.

وی ادامه داد: معلولان با توجه به شرایط جسمی که دارند نیاز به پارک مجزا و مختص به خود را دارند و تمام امکانات موجود در پارک مطابق با استانداردهایی است که یک معلول بتواند از آن به راحتی استفاده کند.

انتهای پیام/۱۰۶

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شناسایی موارد ابتلابه کرونا در بدو ورود به زندان‌های خراسان‌جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها