اهدای جهیزیه به نوعروسان خراسان جنوبی به نیابت از امام زمان (عج)

مدیر موسسه مهر مهدوی در استان خراسان جنوبی  گفت: با کمک‌ها و حمایت‌های خیرین و به نیابت از امام زمان(عج) نیز زوج های جوان زیادی با اهدای جهیزیه و با کمک هزینه های تهیه جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

به گزارش “پیام خاوران“حجت کفاشی با اعلام این خبر اظهار داشت: ابتدای امسال نیز ۵ سری جهیزیه با کمک خیرین و مردم عزیز تهیه و به مردم مناطق مرزی استان اهدا شد.

مدیر پویش مردمی مهرمهدوی استان خراسان جنوبی گفت: مهر مهدوی در طرح ویژه ای در ایام اعیاد مبارک ربیع که از عید بیعت تا ولادت حضرت رسول ادامه داشت با همراهی مردم اقدام به جمع آوری کمک های مردمی در جهت تامین جهیزیه زوج های تحت پوشش بهزیستی کرد.

کفاشی اضافه کرد: استان های هدف در این طرح  اردبیل، گلستان ، کرمان، و خراسان جنوبی بودند که مجموعه هفتاد زوج جوان به کمک خیرین در این طرح مورد حمایت قرار گرفتند. که از این ۷۰ سری ۱۵ سری جهیزیه با همکاری اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی در مراسمی به ممدجویان عزیز بهزیستی اهدا شد.

مدیر مهدی یاران خراسان جنوبی: این مراسم که با همت اداره کل بهزیستی استان برگزار شد،  رئیس دبیرخانه شورای مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور، دادستان مرکز استان، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری، مشاور استاندار در امور مردمی سازی دولت و مسئولین نظامی و انتظامی حضور داشتند

کفاشی گفت: میزان حمایت نیز با توجه به شرایط زوج بین ۱۰ میلیون تا ۴۵ میلیون تومان بوده است که به صورت کالای اساسی به این عزیزان تقدیم شد.

مدیرمجتمع مهدی یاران خراسان جنوبی از اختصاص دو نوبت بسته های معیشیتی، یک نوبت پک لوازم التحریر، دو نوبت اطعام غذا برای نیازمندان از ابتدای سال با عنوان مهرمهدوی در استان خبر داد و گفت همه فعالیت های خیریه و جهادی ما در استان به نیابت از مولایمان صاحب الزمان (عج) است.

بیشتر بخوانید   تامین امنیت انتخابات با 3 هزار نیروی انتظامی

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها