فریاد “مرگ بر اسرائیل” در سراسر استان خراسان جنوبی طنین‌انداز شد

راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان با بانگ الله اکبر دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و اقوام مختلف در سراسر استان خراسان جنوبی برگزا شد.

به گزارش “پیام خاوران”  مردم غیور استان خراسان جنوبی همگام با وزیر فرهنگ و ارشاد، امروز شنبه همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی»، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبر انقلاب، نفرت و انزجار خود را از سیاست‌های استکبار جهانی و رژیم کودک‌کشی صهیونیستی اعلام کردند.

راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بیرجند مرکز استان خراسان‌جنوبی ساعت ۹ صبح امروز از میدان ابوذر به سمت میدان قدس برگزار شد.

حاضران با در دست داشتن پرچم مقدس ایران و پلاکاردهایی با مضامین «مرگ بر استکبار» و «لبیک یا خامنه‌ای» شور و شعور ملت شهیدپرور بیرجند را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان با حمل پلاکارد و پارچه نوشته و سر دادن شعارهای انقلابی و حماسی، سیاست‌های مداخله گرایانه آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی در ارتباط با ملت ایران، مردم بی دفاع و بی‌پناه فلسطین و غزه را محکوم کردند.

اقشار مختلف مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان امروز در سراسر استان خراسان جنوبی با سردادن شعارهای ضداستکباری، انزجار خود را از اقدامات آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی و دشمنان جهان اسلام ابراز داشتند و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته بار دیگر اقتدار، عظمت و ایستادگی خود را به جهانیان نشان دادند.

مردم شهید پرور و ولایت مدار بیرجند نیز با سر دادن شعار “مرگ بر آمریکا و اسرائیل”، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت آمریکای جنایتکار از این رژیم کودک کش را محکوم و تاکید کردند که هرگز زیر بار سلطه استکبار نخواهند رفت.

بیشتر بخوانید   رد پای دلالان در گرانی دوباره زعفران

شرکت کنندگان در این تظاهرات ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت تاکید کردند.

“مرگ بر آمریکا”، “مرگ براسرائیل”،”مرگ بر انگلیس”، “مرگ بر فتنه گر”، “مرگ بر منافق”، “مرگ بر داعشی داخلی”، “ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده” “خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست”، از جمله شعارهایی بود که مردم بیرجند در این راهپیمایی سردادند.

سخنران محوری این مراسم محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

انتهای پیام / ۱۰۳

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها